Beoordeeld op 11 september 2019

Voor de prijs die je betaalt heb je een mooi hotel aan een schitterend rif met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is goed, de kamer was kraaknet enzovoort. Je hebt ook steeds voldoende plaats aan het zwembad zonder dat vervelende handdoek leggen zelfs wanneer het hotel volgeboekt is. Het enige wat er misschien iets minder is is de drukte en het lawaai in het restaurant bij een vol hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Fayrouz_Plaza_GM, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Gaste,
Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. We zijn blij dat u een ontspannende tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was.

Beoordeeld op 8 september 2019

Om een weekje tot rust te komen.. Prima!
Zalig groot en mooi zwembad!
Lekker eten.. Veel, veel keuze.. Voor iedereen wat wils. Minpuntje: Bij vertrek om 18u30 werd ons geen avondeten meer aangeboden. Wel bij het Beatch restaurant maar dan ligt dan weeral helemaal achteraan.
Rond 18u de gasten in het hoofdrestaurant nog iets laten eten zou beter zijn... Tenslotte kom je op dag één pas om 20u30 aan en wordt er ook nog eten voorzien.

Datum van verblijf: september 2019
Fayrouz_Plaza_GM, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste gast,
Bedankt voor uw constructieve feedback over ons resort en voor het nemen van de tijd om ons te schrijven.
We waarderen beoordelingen met negatieve en positieve opmerkingen waarmee we onze servicenormen voortdurend kunnen beoordelen.
We waarderen de relatie met onze gasten zoals u en streven er altijd naar om al onze gasten te allen tijde te plezieren.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 5 september 2019

Een heerlijk resort waar het voor de vierde keer weer als "thuiskomen" voelde. Echter zijn de kamers wat gedateerd, maar daar wordt aan gewerkt: er is begonnen met renovatie.
Augustus is echt té heet!

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste gast,
verwijzing naar uw opmerkingen, vermeld in de beoordeling, verzekeren wij u dat we alles hebben gecommuniceerd met de verantwoordelijke afdeling van het resort om het in de nabije toekomst te verbeteren.

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Heerlijk genoten in dit hotel. Netjes en heel erg schoon. Eten was erg goed en erg divers met dagelijks een thema, maar voor ieder wat lekkers. Strand met voldoende bedjes met parasols en pier naar het koraalrif op loopafstand. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Fayrouz_Plaza_GM, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Beste Gast,

Ons Golden Team kijkt ernaar uit om je weer te verwelkomen in je tweede huis!

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Super hotel. Heel lekker eten, vriendelijk, proper. Bezoekje aan het restaurant "chez pascal" zeker de moeite waard. Mooi huisrif, toffe wandeling naar marsa Mubarak om schildpadden en zeekoe te zien.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Gast,

Ons Golden Team kijkt ernaar uit om je weer te verwelkomen in je tweede huis!