Jaz Lamaya Resort(Marsa Alam)
  • Zwembad
Jaz Dar El Madina(Marsa Alam)
Priceline
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 355 per nacht.

Jaz Grand Resta(Marsa Alam)
Orbitz.com
  • Zwembad
Aurora Bay Resort(Marsa Alam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Rihana Guest House(Marsa Alam)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
22 mei 2018 beoordeeld

Voor de 6e keer in dit hotel geweest (er wordt dan samen met management een boompje ter ere van je geplant met naambordje en vlag van Nederland...klantenbinding). Wederom heerlijk relaxte vakantie gehad.
Het is geen grootschalig hotel met vele zwembaden en restaurants, maar 1 hoofdzwembad en klein zwembad bij stiltegebied. 1 hoofdrestaurant en een Libanees/Egyptisch en een Italiaans (niet echt hoogstaand) a la carte restaurant.
Veel personeel werkt er al jaren en het was weer een feest der herkenning. Bij de duikschool (Extra Divers) wel wat wisselingen in management en instructeurs. Echter weer een aantal zeer mooie duiken gemaakt. Zelfs als je als enige inschrijft op een mini-bus trip gaan er dus 4(!) mensen op stap om alleen jou te laten duiken met een instructeur (dus eigenlijk een prive duik..). Duikschool en het prachtige rif voor de deur is een van de belangrijkste redenen om hier telkens naar terug te gaan.
Ook onze kinderen willen niet naar een ander hotel en trekken veel met animatieteam op.

conclusie: super vriendelijk personeel, goed eten, leuk resort, heerlijk duiken/snorkelen.

Verbleef: april 2018
Fayrouz_Plaza_GM, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Peter,
Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza! We danken u om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw waardevolle tijd om deze mooie review te schrijven. Het doet ons veel plezier dat we uw vakantie speciaal hebben gemaakt en onze staff en diving centre uw complimenten met veel dankbaarheid.

15 mei 2018 beoordeeld

Het ressort is geweldig. Ligt vlak bij het vliegveld, heeft een geweldig strand en een waanzinnig huisrif. Het personeel is heel vriendelijk en niets is te veel. Eten is waanzinnig, heel gevarieerd en geen dag het zelfde.

Kamertip: Alle kamers zijn even goed.
Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Fayrouz_Plaza_GM, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Beste Anne,

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza! We danken u om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw waardevolle tijd om deze mooie review te schrijven. We zijn blij dat u zich thuis heeft gevoeld. Bedankt voor de positieve commentaar over de uitstekende service en lekker eaten Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.

7 mei 2018 beoordeeld

Buiten dat we onze kamer zelf moesten zoeken bij aankomst was dit resort een echte aanrader , mooie kamers , vriendelijk personeel , lekker eten en drinken en altijd een stralende zon ! ; wat moet een mens nog meer hebben !?

Beste Wallie,

Warme groeten van The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt voor uw positief bericht over ons supervriendelijk personeel. Het doet ons plezier dat u een fantastische vakantie bij ons heeft gehad en dat u hebt genoten van onze restaurants Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.

4 mei 2018 beoordeeld

Zeer goed hotel. Jammer was dat de kamer wat verouderd was en we helemaal achterin zaten. In eerste instantie hadden we een matras van steen maar bij navraag werd dit direct opgelost en hadden we heerlijk bedden. Eten fantastisch voor Pascal. Hebben we twee maal in 8 dagen gegeten. IK zou iedereen het hotel aanbevelen.

Kamertip: let erop dat de bedden voordat de gasten komen in orde zijn en niet zo vreselijk hard.

Beste Hans,

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza. We zijn blij dat u zich heeft kunnen ontspannen bij ons en dat al onze services u bevallen zijn. We zijn blij dat u een goede ervaring heeft gehad in ons Chez Pascal restaurant. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.

30 april 2018 beoordeeld

Misschien wat Nederlandstalige animatie. De laatste 2 jaar was de animatie wat minder. Maar we keren steeds terug, ons boompje groeit snel!!! We voelen er ons thuis!! De hygiëne is super, het eten ook en veel variatie!

Verbleef: april 2018, reisde met familie

Beste Isabelle,

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. We zijn blij dat u een ontspannende tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Uw bericht over de animation wordt zeker besproken met het management. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.