Beoordeeld op 31 mei 2018

Het hotel is prima. Het eten is goed de kamers zijn perfect met een grote inloop douchs de tuinen liggen er verzorgt en mooi erbij. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Zij doen erg goed hen best. Duiken en snorkelen is net dat je in een groot aquarium zwemt. Echt een aanrader voor anderen.

Datum van verblijf: mei 2018
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2018

Beste Mazen,

We zijn zeer blij te horen dat u zich goed heeft kunnen vermaken en dat u er een mooie ervaring aan hebt overgehouden.

Wij hopen u spoedig weer terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 31 mei 2018

Goede entertainment , het eten is oké het restaurant is goed ,vriendelijk personeel een mooi hotel en marsa alam is prachtig om te snorkelen met een top huisrif , verder een goede vakantie gehad met mij. Familie , wij komen hier zeker terug.

Beste Harrie,

Het doet ons plezier te horen over uw prachtige ervaring.

Wij hopen dat wij uw ervaringen volgende mogen overtreffen en u spoedig weer mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 31 mei 2018

Hotel en park zien er schitterend uit .Mooie plaats om te snorkelen en te duiken.Ook genoeg entertainment en is goed.Er is genoeg te doen en super mooi weer.Wij zullen zeker ook terug komen in marsa alam.

Beste Manuel,

Wij zijn blij te horen over uw prachtige ervaring.

Ons team staat al klaar om uw verwachtingen nog een keer te mogen overtreffen.

wij hopen u spoedig weer terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Wij komen hier al een paar jaar en het is steeds weer goed. Prettige mensen vriendelijk en behulpzaam. Kamers is prima en schoon. Hotelkamers verspreid over het terrein. Mooie tuin. Je voelt je erg welkom. Wij gaan dit jaar weer terug. Is voor ons dan de 11de keer.

Datum van verblijf: juni 2017
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2018

Beste Sandra,

Wij danken u voor het delen van uw positieve ervaring tijdens uw verblijf in onze hotel.
Het was ons een genoegen om u te mogen ontvangen hier in Marsa Alam en het verheugt ons om te horen over uw tevredenheid met uw vakantie.
Uw positieve opmerkingen over onze staf zijn zeer gewaardeerd en wij hopen u spoedig weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 25 april 2018

Kamers verouderd maar zeer netjes. Eten is prima en genoeg keuze voor iedereen. Heel gezellig bij het zwembad. Vriendelijk personeel. Goede service. TOP animatie team !!! Overdag activiteiten en elke avond een andere show of activiteit. Ze betrekken de gasten bij het gebeuren. Kabaka, Momo, Alex en Jamaica zijn topkerels. Ze zorgen voor heel wat sfeer en komen vaak langs voor een gezellige babbel !

Datum van verblijf: april 2018
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Beste Nancy,