Beoordeeld op 31 mei 2018

Hotel en park zien er schitterend uit .Mooie plaats om te snorkelen en te duiken.Ook genoeg entertainment en is goed.Er is genoeg te doen en super mooi weer.Wij zullen zeker ook terug komen in marsa alam.

Datum van verblijf: mei 2018
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2018

Beste Manuel,

Wij zijn blij te horen over uw prachtige ervaring.

Ons team staat al klaar om uw verwachtingen nog een keer te mogen overtreffen.

wij hopen u spoedig weer terug te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Wij komen hier al een paar jaar en het is steeds weer goed. Prettige mensen vriendelijk en behulpzaam. Kamers is prima en schoon. Hotelkamers verspreid over het terrein. Mooie tuin. Je voelt je erg welkom. Wij gaan dit jaar weer terug. Is voor ons dan de 11de keer.

Datum van verblijf: juni 2017
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2018

Beste Sandra,

Wij danken u voor het delen van uw positieve ervaring tijdens uw verblijf in onze hotel.
Het was ons een genoegen om u te mogen ontvangen hier in Marsa Alam en het verheugt ons om te horen over uw tevredenheid met uw vakantie.
Uw positieve opmerkingen over onze staf zijn zeer gewaardeerd en wij hopen u spoedig weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 25 april 2018

Kamers verouderd maar zeer netjes. Eten is prima en genoeg keuze voor iedereen. Heel gezellig bij het zwembad. Vriendelijk personeel. Goede service. TOP animatie team !!! Overdag activiteiten en elke avond een andere show of activiteit. Ze betrekken de gasten bij het gebeuren. Kabaka, Momo, Alex en Jamaica zijn topkerels. Ze zorgen voor heel wat sfeer en komen vaak langs voor een gezellige babbel !

Datum van verblijf: april 2018
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Beste Nancy,

Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben met een groep hier onze duikvakantie gehad. Resort kan wel een opknap beurt gebruiken. De kamers zijn redelijk maar de badkamers zijn niet om aan te zien. Het eten is prima en genoeg keuze voor iedereen. Wij gaan hier niet meer zo snel naar terug.

Datum van verblijf: maart 2018
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2018

Beste Chantal,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring met ons te delen.

Onze welgemeende excuses dat de hygiëne in het hotel niet aan uw verachtingen voldeet. Wij waarderen uw terugkoppeling zeer en zullen uw opmerking dan ook noteren en in overweging nemen voor het constante verbeteren van de kwaliteit.

Wij zouden U graag opnieuw verwelkomen in onze hotel, om u alsnog te mogen overtuigen van onze gastvrijheid en diensten.

Wij hopen dat u ondanks uw negatieve ervaring nog steeds van uw duikvakantie heeft kunnen genieten en wij danken voor het verblijven in onze hotel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 april 2018

Met z'n tweeën hebben we 12 dagen heel veel plezier gehad in dit resort en hebben we heerlijk uit kunnen rusten. Er zijn veel voorzieningen dus voor ieder wat wils. Er is een fijn prive strand waar je op elk moment van de dag vriendelijk wordt geholpen met het verschuiven van bedjes en zonneschermen en waar je heerlijk van de rust en de zon en zee kunt genieten. Verder is het ook heel fijn vertoeven bij het zwembad. Goede ligbedjes en heel erg aardig personeel. Het animatie team doet heel erg hun best om er iets gezelligs van te maken met elke avond een ander thema. Extra in het zonnetje zet ik hierbij Mohamed Magdy, oftewel MoMo die goed engels spreekt en elke dag weer even een gezellig praatje komt maken!

Datum van verblijf: maart 2018
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2018

Beste Marie Claire,

uw tevredenheid met uw vakantie.

Met vriendelijke groet