26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al een paar jaar en het is steeds weer goed. Prettige mensen vriendelijk en behulpzaam. Kamers is prima en schoon. Hotelkamers verspreid over het terrein. Mooie tuin. Je voelt je erg welkom. Wij gaan dit jaar weer terug. Is voor ons dan de 11de keer.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Beste Sandra,

Wij danken u voor het delen van uw positieve ervaring tijdens uw verblijf in onze hotel.
Het was ons een genoegen om u te mogen ontvangen hier in Marsa Alam en het verheugt ons om te horen over uw tevredenheid met uw vakantie.
Uw positieve opmerkingen over onze staf zijn zeer gewaardeerd en wij hopen u spoedig weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet

25 april 2018 beoordeeld

Kamers verouderd maar zeer netjes. Eten is prima en genoeg keuze voor iedereen. Heel gezellig bij het zwembad. Vriendelijk personeel. Goede service. TOP animatie team !!! Overdag activiteiten en elke avond een andere show of activiteit. Ze betrekken de gasten bij het gebeuren. Kabaka, Momo, Alex en Jamaica zijn topkerels. Ze zorgen voor heel wat sfeer en komen vaak langs voor een gezellige babbel !

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Beste Nancy,

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met een groep hier onze duikvakantie gehad. Resort kan wel een opknap beurt gebruiken. De kamers zijn redelijk maar de badkamers zijn niet om aan te zien. Het eten is prima en genoeg keuze voor iedereen. Wij gaan hier niet meer zo snel naar terug.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2018

Beste Chantal,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring met ons te delen.

Onze welgemeende excuses dat de hygiëne in het hotel niet aan uw verachtingen voldeet. Wij waarderen uw terugkoppeling zeer en zullen uw opmerking dan ook noteren en in overweging nemen voor het constante verbeteren van de kwaliteit.

Wij zouden U graag opnieuw verwelkomen in onze hotel, om u alsnog te mogen overtuigen van onze gastvrijheid en diensten.

Wij hopen dat u ondanks uw negatieve ervaring nog steeds van uw duikvakantie heeft kunnen genieten en wij danken voor het verblijven in onze hotel.

Met vriendelijke groeten,

1 april 2018 beoordeeld

Met z'n tweeën hebben we 12 dagen heel veel plezier gehad in dit resort en hebben we heerlijk uit kunnen rusten. Er zijn veel voorzieningen dus voor ieder wat wils. Er is een fijn prive strand waar je op elk moment van de dag vriendelijk wordt geholpen met het verschuiven van bedjes en zonneschermen en waar je heerlijk van de rust en de zon en zee kunt genieten. Verder is het ook heel fijn vertoeven bij het zwembad. Goede ligbedjes en heel erg aardig personeel. Het animatie team doet heel erg hun best om er iets gezelligs van te maken met elke avond een ander thema. Extra in het zonnetje zet ik hierbij Mohamed Magdy, oftewel MoMo die goed engels spreekt en elke dag weer even een gezellig praatje komt maken!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 april 2018

Beste Marie Claire,

uw tevredenheid met uw vakantie.

Met vriendelijke groet

26 maart 2018 beoordeeld

Zeker niet vergeten je snorkel spullen mee te nemen en een tip, zet je wekker vroeg!
Als de zon om 05.30 opkomt uit de zee, is het een prachtig moment om de lange steiger af te lopen en te genieten van al het moois in zee en vaak komen er groepjes dolfijnen en zee schildpadden voorbij, echt een aanrader.

Kamertip: Alles kamers zijn prima en op loopafstand van alles
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
MichelleManagement, Manager van Magic Tulip Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Beste Arjan,

bedankt voor het beoordelen van ons hotel en voor uw vriendelijke en ondersteunende woorden.

We zijn blij dat je een leuke tijd hebt gehad in ons hotel.

We hopen dat u ons binnenkort weer bezoekt voor nog een ontspannende vakantie.

Vriendelijke groeten