31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geweest in marsa alam. Ons prima vermaakt. Goed eten en leuke fijne aninatie team gezien. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaan. Kamer zijn prima in orde. Wordt goed schoon gemaakt. En aanrader voor iedereen. Wij komen zeker terug

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HappyLife T, Guest Relations Manager van The Three Corners Happy Life Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Geachte,

Wij willen u van harte danken voor de positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien zoals u ook beaamt in uw feedback.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en heel net hotel voor alleen en gezin, prima kamers en alles netjes schoon. Een heel leuk animatie team (Eva, Alex, Achmed, Kimo, Sunny en Dj Vego) voor jong en oud en prima voor snorkelen en duiken.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
HappyLife T, Guest Relations Manager van The Three Corners Happy Life Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed resort! Heel lekker eten, veel variatie. Resort is goed onderhouden en altijd netjes. Afstand is maar 30 min vanaf het vliegveld. Heel aardig personeel met name Eva van het animatie team die de kinderen ook altijd heel leuk bezighoudt en altijd in een goede en vrolijke bui is! Kamer is netjes en in de avond ook leuke shows. Zeker voor herhaling vatbaar en ik kom hier zeker nog wel terug!

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
HappyLife T, Front Office Manager van The Three Corners Happy Life Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for kind feedback. We are delighted to know that you have fully enjoyed your stay. It is our aim to provide the complete guest satisfaction from food till room and animation.

Hope to see you very soon again in Three Corners Happy Life.

Sunny greetings,

TTC Happy Life Management

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een mooie locatie. Heel mooi hotel. Niet te groot met laagbouw. Leuke vriendelijk personeel. Wil je lekker snorkelen dan hoef je alleen maar de pier af te lopen en je kan lekker het water in. Lekker dicht bij onze kamer.

Hadden een mooie kamer gevraagd met zeezicht. Prachtige kamer gekregen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HappyLife T, Guest Relations Manager van The Three Corners Happy Life Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kei leuke vakantie gehad in the three corners happy life te marsa alam.
Animatie team zijn zeer leuke mensen en geven je een toffe tijd tijdens je verblijf.
☺☺☺☺

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
HappyLife T, Guest Relations Manager van The Three Corners Happy Life Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018