4 weken geleden beoordeeld

In een woord gewoon geweldig op wat voor vlak ook personeel allemaal geweldig en zeer hulpvaardig kamers ruim en schoon ,eten was goed (nogmaals )nu 3 keer geweest en vast nog een keer,zwembaden badhanddoeken service alles perfect.
Echt een aanrader.

Kamertip: Is niet nodig overal is de ligging gewoon super en je kunt altijd vragen bij binnenkomst doen ze niet moeilijkover
Datum van verblijf: september 2019
HitlonMarsaAlam, Manager van Hilton Marsa Alam Nubian Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear inap170,

Warm greetings from the Hilton Marsa Alam Nubian Resort.
The Team expresses our sincerest appreciation for your kind words. We are pleased you liked the hotel’s environment and services. Thank you very much and we are looking forward to welcoming you back in the near future.

Aya El-Betar
Guest Relations Officer
Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Begin september verbleven wij met twee stelletjes in het hilton marsa alam. Echt een top hotel, kamers waren groot, schoon, verzorgd en luxe. het personeel is erg vriendelijk en niks is te veel gevraagd. Vooral Ahmed, de baas van de axis bar waar wij s'avonds vaak zaten deed erg zn best voor ons. Ahmed you're the best

Ook mohmed van de coral beach bar haalde alles uit de kast om onze laatste avond onvergetelijk te maken met een prive diner op het strand. Thanks Mo

Als je van snorkel/duiken houd is dit echt een aanrader. Prachtig huisrif, wat verder de zee in hebben we zelfs verschillende schildpadden en een zeekoe gezien.

Echt een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
HitlonMarsaAlam, Manager van Hilton Marsa Alam Nubian Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dear jarmov,

Warm greeting from Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

We are happy that you liked rooms as were large, clean, cared for and luxurious. the friendly staff, house reef and the sea turtles.

We are looking forward to welcoming you again in Hilton.

Guest Relation Officer
Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Beoordeeld op 4 september 2019

mag het eigenlijk niet schrijven i.v.m. bang dat het er te druk wordt en dat ze het groter maken, maar wat een lekkere vakantie hebben we daar gehad.
leuk personeel vriendelijk vraag ze iets en ze helpen je gelijk, lekker eten goed variërent iedere dag een andere thema, een nadeeltje onze matras was wel erg aan de harde kant. je kan niet alles hebben he, maar zekers een retourtje waard, hopelijk houden ze het lekker klein en maken ze het niet te groot als ze gaan verbouwen, nu is het echt een super leuk resort. veel plaats aan het zwembad en aan zee, geen handdoekje leggen

Kamertip: zekers doen is de moeite echt waard
Datum van verblijf: september 2019
HitlonMarsaAlam, Manager van Hilton Marsa Alam Nubian Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Dear Nederlands,

Warm greeting from Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Thank you for sharing with us your feedback regarding your last stay in Hilton. we are happy that you liked our staff, food good varies a different theme every day. We are doing our best to reach our guest's satisfaction as it's our priority.

We will be waiting for you to come again in your second home, Egypt; Hilton and to see the renew in the village as we will keep our Nubian style.

Regards,
Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Beoordeeld op 1 september 2019

We hadden met ons gezin met twee meiden connected rooms geboekt( met een tussendeur). Mooie grote kamer met groot terras met loungeset.
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Elke dag met eten een ander thema, maar soms niet warm meer.
Zwembad met poolbar een aanrader, je drankje lekker in het water.
Voor snorkelaars en duikers is het hier in de baai een walhalla met de mooiste vissen en de groene zeeschildpad.
Voor een trip naar Luxor was voor ons te ver,10 uur reistijd...
Verder was het allemaal superrrr!!

Datum van verblijf: augustus 2019
HitlonMarsaAlam, Manager van Hilton Marsa Alam Nubian Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Dear Petervand,

Warm greeting from Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Thank you for dedicating part of your time writing to us these nice words. we are happy that you liked the hotel , the room ,the food also you have been enjoyed snorkelling to see the turtles.

Our staff are happy that they could make your vacation better, as it's from our pleasure.

We are waiting for you to pass your next vacations with us.

Jailane
Assistant guest relation manager

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Uitstekend en ik adviseer iedereen naar daar toe. Wij hebben echt mooi vakantie gehad jij kom echt tot rust mooi verblijf echt jij moet mee maken dat je kan zien hoe is dat ik heb geen worden meer voor allen echt super

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HitlonMarsaAlam, Manager van Hilton Marsa Alam Nubian Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Dear mo2no100,

Greeting from Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Thank you for taking time writing us this comment. We are pleased that you had a nice relaxing holiday and stay with us. we will be pleased if you return again to your second home; Hilton.

Sincerly,
Guest Relation Officer
Hilton Marsa Alam Nubian Resort.