Gratis annuleren tot 21/07
  • Inclusief ontbijt
Jaz Dar El Madina(Marsa Alam)
Gratis annuleren tot 21/07
Gratis annuleren tot 29/07
  • Inclusief ontbijt
Jaz Lamaya Resort(Marsa Alam)
Gratis annuleren tot 22/07
Gratis annuleren tot 27/07
  • Inclusief ontbijt
Rihana Guest House(Marsa Alam)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
15 mei 2018 beoordeeld

Prima resort met geweldig aardig personeel. Fantastisch huisrif voor deur met veel vis, waar heerlijk gesnorkeld of gedoken kan worden. Mooie ruime kamers, zwembad, strand en restaurant zijn allen op wandel afstand

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
30 april 2018 beoordeeld

Dit was ons derde hotel in Marsa Alam in 3 jaar tijd (andere waren Three Corners Fayrouz en Sentido Oriental Dream). Alledrie meer dan prima hotels.

Vergelijk met de andere 2.

Pluspunten:
- Mooiste/modernste/best ingerichte algemene ruimten en kamers.
- Goede bedden.
- Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, en hoewel sommigen vrij beperkt zijn in Engelse taalbeheersing, proberen ze hun uiterste best te doen om het naar je zin te maken.
- Goed huisrif, hoe verder je gaat, hoe mooier. Zeeschildpadden voor de deur.

Verbeterpunten:
- Vegetarische deel van buffet is vrij beperkt qua diversiteit (steeds dezelfde groenten etc; veel van de andere gerechten bevatten vlees).
- Voor het eerste beide een (niet al te heftige maar wel een week durende) buikgriep gehad, zonder misselijkheid of overgeven gelukkig.

Opmerking:
- Om op het strand het water in te kunnen om te zwemmen of snorkelen moet je eerste 200 meter lopen voorbij het 'beschermde' gedeelte. Enerzijds is dit hinderlijk, maar anderzijds is het vooral mooi dat er moeite gedaan wordt om de kwetsbare natuur te beschermen. En laten we eerlijk zijn: je hebt er de tijd toch wel voor.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel , kamers top , animatie top , wel kleine ruimte voor animatie , restaurant en restaurant A la Carré zeer goed . Personeel vriendelijk en attent. Hotel zeer proper , voor herhaling vatbaar.
We waren een koppel van 49 jaar.

Verbleef: april 2018
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Animatie is heel goed sherif ,en Linda zijn echt schatjes , heel propere kamers , goed eten , allemaal heel vriendelijk. Als je echt rust wil moet je hier zijn
Je kan ook gaan naar de zee is een beetje stappen maar niet zo ver weg .

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst waren we teleurgesteld. We hadden een upgrade gemaakt naar luxe kamer king sized. Ingecheckt 1 dag van te voren en we hadden al onze kamernummer.
Ziezo dacht ik 'no stress lets go'...

Maar, bij aankomst na 14 uur was onze kamer NIET ter beschikking! Sterker nog, degene die onze kamer had bleek een late vlucht te hebben en zou tot 18 uur in onze kamer blijven. Daar, had ik totaal geen boodschap aan. Er zijn genoeg alternatieven om diegene elders te laten verblijven. En ging niet akkoord met dit!

We hebben 2 uur gewacht op een andere kamer die goedkoper was. De manager heeft ons die kamer laten zien en ik moet zeggen dat het goed was.

Om eerlijk te zijn hebben ze niet economisch gehandeld en hebben verlies geleden. Als ik gewoon ' ja ' had gezegd.. hadden ze 15 x €35 meer gehad ( en hadden ze die persoon met de late vlucht een andere kamer gegeven) wat ook €50 extra opleverde.
Maar, ik zei geen 'ja'. Dus heb ik minder hoeven bij te betalen dan gepland. 15 x €20
Echt klantvriendelijk was het niet, dus 1 tip eerst goed nadenken wat je doet. Mensen komen voor hun rust en verheugen om meteen te kunnen inchecken als ze dat online hebben gedaan. Soit, ik heb kunnen besparen..... plus ik ga de volgende keer weer naar deze kamer vragen. Elke morgen zit ik op de balkon en geniet van het zeezicht.

Voor de rest is dit hotel super!

Ik heb mijn rust waarvoor ik ben gekomen. T s mijn 11 x in Marsa Alam. Mijn zoon en ik hebben bijna alle hotels bezocht in Marsa Alam. Waarom? Omdat ik een hotel zocht waar ik ff kan wegvluchten van t drukke zakenleven. En ik heb het gevonden

Hilton, we gaan terug komen in oktober. Maar, we willen ook nog in juli gaan komen. Eerst ff mijn agenda checken.

Ons verlof is tot nu toe super. Service is heel goed en we gaan nog volop genieten van deze laatste dagen.

Grts Veronique en Jaimy

Verbleef: april 2018, reisde met familie