Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel was super goed!
Eten ook zeer goed en een zeer mooi huisrif.
Ook de kamer was erg netjes en mooi.
Personeel super vriendelijk.
Het animatie team was super leuk en maakte het hartstikke leuk voor alle kinderen en mensen.
Sue was een meisje van het animatie team en was super aardig en grappig en maakte het leuk voor iedereen.
Al met al was het een erg goed hotel!
Zeker een aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Farid G, General Manager van The Three Corners Sea Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Robin,

Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw ondersteunende beoordeling online te schrijven en Sea Beach Resort aan te bevelen aan onze lezers.
Bedankt voor een geweldige beoordeling en we zijn erg blij dat je je tijd met ons hebt genoten.
Bedankt dat je hebt gekozen om je vakantie bij ons door te brengen en we kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Super resort, meest vriendelijke personeel dat ik in tijden tegen ben gekomen. Geweldig animatie-team die jong en oud proberen te vermaken, Sue Totti en Henni zijn geweldig. Mooi zwembad en genoeg ruimte om lekker te relaxen.
Enige minpuntje is dat de WiFi in de lobby niet erg betrouwbaar is, valt vaak uit

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Farid G, General Manager van The Three Corners Sea Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Dear Rowan

Thank you for taking the time to share your review with us.
We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.
I am happy to read that you appreciated the effort of our animation team.

We appreciate your feedback and will work on it to improve where needed

Thanks again and we hope that we can welcome you again in our hotel.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is fantastisch en de zee adembenemend mooi, het personeel doet er alles aan je een fijne vakantie te bezorgen. Sue en Totti van het animatie team zijn erg lief en doen hun best je te vermaken.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Farid G, General Manager van The Three Corners Sea Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Dear Frankensteintje

Warm greetings from The Three Corners Sea Beach, it is nice to hear you had amazing experience with us and willing to recommend our property. It is clear that you really enjoyed your time with us that and we are happy you had stress-free time

Looking forward to welcome your good self in the very near future

Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi resort,wel afgelegen .
Kamers en eten ruim voldoende.
Personeel zeer vriendelijk,vooral de mensen van de animatie . ( Totti en hany )
Direct aan het strand.
Gaan zeker nog eens terug
Fred en Marion uit Doorn

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Farid G, General Manager van The Three Corners Sea Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Beste Fred en Marion,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen een beoordeling te schrijven en ons aan te bevelen aan de tripadvisor lezers.

Wij zijn erg blij dat u een fantastische vakantie had bij ons en wij hopen om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor uw lovende beoordeling

Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel super lief personeel zijn de hele dag vriendelijk kamers netjes en schoon animatie is ook super vooral de shows savonds heel afwisselend, elke avond een verrassing veel humor wij komen zeker nog eens terug

Beste Fred,

Nogmaals bedankt voor uw lovende beoordeling