Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Marsa Alam
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (108)
Beoordelingen filteren
108 resultaten
Waardering van reizigers
85
5
10
6
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
85
5
10
6
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 108 beoordelingen
Beoordeeld op 9 september 2019

Wat een oase van luxe en rust. Nieuw hotel in een moderne Arabische style. Hospitality staat hier hoog. Een week met mijn man verbleven.

Wij verbleven in een luxe kamer met zeezicht. Zeer schoon en ruim. Groot balkon waar een ligbed of lounge bank nog een aanvulling zou zijn.

5 restaurants waarvan je bij 4 vooraf moet reserveren. Het see food restaurant aan het strand is subliem en 1 x per verblijf te reserveren maar waar je elke dag van een uitstekende lunch kunt genieten. Aan de pool een Libanees restaurant wat voor de lunch goed is maar voor het dinner te wensen overlaat. Een Japans restaurant met extra bij te boeken teppanyaki iseen echte aanrader. Dan nog een Italiaans restaurant.
Ik miste persoonlijk de mogelijkheid om rond 4 uur iets kleins te kunnen nuttigen. Ook zou ik aanraden om in al de restaurants de lunch om 12 te laten beginnen.

5 grote zwembaden met voldoende ligbedden van een luxe kwaliteit. Elke dag schone handdoeken en drankjes aan het zwembad. De life guards staan elke dag voor je klaar om je verblijf aan het zwembad zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hadden mister Smiley (Mohammed) tot onze beschikking. Wat een enthousiaste medewerker is dat. Zeer hulpvaardig en altijd met een brede glimlach. (Thank you so much Mohamed).

Elke avond live muziek (voor de liefhebber)
En activiteiten rond het zwembad. Niks moet maar alles mag. In de naast gelegen coraya bay kun je prima snorkelen. Neem een banaan mee voor de vissen en je zult versteld staan van de hoeveelheid en diversiteit aan vissen die hier te zien zijn.

Jammer genoeg was de sisha bar nog niet klaar ook de spa en het duikcentrum zijn nog in de bouwfase. Zodra deze klaar zijn zal het hotel zijn 5 sterren zeker waardig zijn. ( let op de afwerking die in de kamers nog niet geheel afgerond is)

Wij zouden graag terug komen als het hotel helemaal klaar is.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank LStaijen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SENSIMAR1, Guest Relations Manager van TUI Sensimar Alaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste LStaijen,

Het TUI SENSIMAR Alaya-team streeft ernaar onze gasten een onvergetelijke vakantie-ervaring te bieden en ik ben erg blij te lezen dat we aan veel van uw verwachtingen hebben voldaan.

Het is erg fijn te lezen dat U ons Aziatisch a la carte restaurant aanraadt en dat U van uw lunches in het strand restaurant hebt genoten. Jammer dat U het Midden-Oosters a la carte restaurant niet zo goed vond. We bekijken continu de menus en indeling van de restaurants en veranderen dingen van tijd tot tijd om de ervaring voor onze gasten beter te maken. We hopen dat, als U nog eens ons hotel bezoekt, U een betere restaurant ervaring zult beleven in Zaytoun.

Names meneer Mohamed Smiley erg bedankt voor deze waardering van zijn werk in het hotel.

Op dit moment worden de laatste zaken voor de shisha bar afgemaakt, deze zult U bij een mogelijk volgend bezoek zeker kunnen gebruiken. Dit geldt ook voor de SPA en het duikcentrum, welke naar alle waarschijnlijkheid eind volgende maand klaar zullen zijn.


Bedankt dat U Egypte als uw vakantiebestemming hebt gekozen en we hopen echt dat we U in de toekomst nogmaals als gast in de Alaya kunnen verwelkomen.



Met vriendelijke groet,

Frank Meulemans
Concept & Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk week hebben wij gehad in TUI SENSIMAR Alaya! Alles is perfect geregeld. Vanaf het eerste moment wordt echt alles voor je gedaan. Koffers worden naar je kamer gebracht en je krijgt een lekker welkomstdrankje.

Kamer was ruim en schoon. Wij hadden een deluxe 2 Persoons kamer. Met ruime inloopkast grote badkamer met bad, douche, toilet en grote wastafel. Er staat een bank in L vorm en een ruim balkon. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt.

Er is 1 buffetrestaurant en 4 a la carte restaurants. Genoeg keuze dus.
Het eten is goed en genoeg variatie.

Doordat dit resort zo ruim is opgezet is er genoeg plek voor iedereen. (Het was in onze week niet volgeboekt dus was het niet erg druk, maar ook in drukkere periodes zal het nooit te druk zijn)
Er zijn 5 grote zwembaden en daarnaast zijn er ook nog swim up kamers. Deze kamers hebben een eigen zwembad.
Bij de zwembaden staan bedjes.

Er zijn meerdere life guards die er voor zorgen dat je een goede plek hebt en alles in de gaten houden. Het wordt echt super schoon gehouden! Er loopt de hele dag iemand om te zorgen dat je altijd wat te drinken hebt.

Thumbs up for Mohammed Shoukry (Mr Smiley man) hij heeft onze dagen aan het zwembad erg aangenaam gemaakt. Stond iedere ochtend klaar om onze handdoeken neer te leggen en was altijd erg vrolijk en behulpzaam!

Het personeel is echt top! 10+ voor deze jongens. Werken iedere dag keihard maar blijven zo super vriendelijk! Ze doen echt alles om ervoor te zorgen dat je een heerlijk relaxte vakantie hebt.

Heerlijke vakantie en resort om dus een weekje echt even niks te hoeven doen om lekker bij te kunnen komen!

Overdag is wat entertainment en kun je mee doen aan verschillende sportieve activiteiten. (Waterpolo, volleybal, darten en Aquafit) in de avonden is er altijd live muziek en nog een speciale act of show.

Wij hebben echt genoten van onze week.
Enige minpuntje was dat de wifi verbinding niet echt top was. Viel steeds uit en op onze kamer hadden we helemaal geen verbinding. Als je je dus even terug wilde trekken was er niet echt de mogelijkheid om even op je telefoon te kunnen.

Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Lindsay L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SENSIMAR1, Guest Relations Manager van TUI Sensimar Alaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Beste Lindsay L,

Het team van TUI SENSIMAR Alaya streeft ernaar onze gasten een onvergetelijke vakantie-ervaring te bieden. We zijn erg blij te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We vinden het erg fijn dat uw kamer U goed bevallen is en dat U tevreden bent over het aanbod in eten.

Namens alle werknemers bedanken we U voor deze mooie waardering voor hun werkzaamheden!

We nemen uw feedback over de WiFi verbinding uiteraard serieus en we werken er dagelijks aan om dit te verbeteren.

Bedankt dat jullie Egypte als vakantiebestemming hebben gekozen en we hopen dat we jullie in de toekomst weer als gast in TUI SENSIMAR Alaya kunnen verwelkomen.


Met vriendelijke groet,
Frank Meulemans
Concept & Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Algemeenheden

- Resort op zich was top : na volledige afwerking zal het een pareltje zijn. Nu nog enkele mankementen (oa bewijzering naar WC) - geen toegang tot zee - Personeel komt tot 5x/dag op de kamer (poetsen, opnemen dranken, handdoeken, dranken leveren, ...) = teveel ! Beter zou zijn om alles tot 1 of 2x te beperken - zeker met de swim-up-kamers 1x hadden wij het slotje op de deur gedaan tijdens het douchen en dit bleek nadien gewoon te zijn geforceerd om toch toegang te verkrijgen. - Eten : te beperkte keuze en voortdurend hetzelfde in het hoofdrestaurant. Zelfs het ontbijt was eerder teleurstellend. De pool- en beachbar waren top om s'middags te gaan lunchen. - Geen ijsjes in de all-in tenzij als dessert aan de pool-bar - het ijssalon van het naburig hotel waarnaar verwezen wordt in de brochure bleek een veredelde ijskar te zijn met 4 soorten ijs. - Te weinig toegang tot de à la carte restaurants : er worden maximum 10 à 15 personen toegelaten per avond ! Op die manier kan onmogelijk iedereen bediend worden tijdens hun vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank chrissnauwaert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SENSINAR, Guest Relations Manager van TUI Sensimar Alaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2019

Beste Heer Nauwaert,

we zijn U oprecht dankbaar dat U de tijd hebt genomen om ons feedback te geven zodat we een betere service kunnen bieden.
De beoordelingen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons en we beoordelen uw opmerkingen altijd met de afdelingshoofden om ervoor te zorgen dat dezelfde problemen niet opnieuw optreden.

Aangaande de housekeeping die 5 maal op uw kamer komt op één dag, dit is inderdaad te veel en is normaal gezien 1 maal in de ochtend/middag en 1 keer in het begin van de avond. We zijn zeer verbaasd dat volgens U onze staff in uw kamer is gekomen terwijl U de deur op slot had gedaan. Onze oprechte excuses voor deze ervaring.

We lezen ook dat U niet geheel tevreden bent geweest met het aanbod van eten, met name in het hoofdrestaurant. Onze Chef neemt dit zeker in overweging om te zien of we dit kunnen verbeteren. Maar we willen U graag laten weten dat we van de meeste van onze gasten juist heel positieve feedback krijgen over het aanbod en de kwaliteit van het eten in het hoofdrestaurant, met name ook het ontbijt. Desalniettemin erg bedankt voor uw feedback aangaande dit onderwerp.

We zijn erg blij om te lezen dat U de lunches in de pool en strand bar erg goed hebt gevonden. We begrijpen uw opmerking over het ijs, dat op dit moment enkel als dessert is te verkrijgen, maar als gasten erom vragen tijdens openingstijden van het Negma restaurant kunnen ze dit ook krijgen zonder eerst voor- en of hoofdgerecht te bestellen.
Aangaande de ijssalon in het naburig hotel zullen we contact opnemen de hoofd Chef van het gehele Madinat Coraya, om dit aanbod te vergroten. Bedankt ook voor uw feedback over dit onderwerp.

Over de a la carte restaurants, er worden op dit moment maximaal 20 gasten per avond per restaurant aangenomen, dat is 60-80 personen per avond, afhankelijk van de openingsdagen van de restaurants. We hebben momenteel een bezetting van ongeveer 200 gasten, dus die kunnen bij de a la carte restaurants terecht, zeker als ze optijd reserveren. Maar we begrijpen uw punt, we doen dit omdat we anders niet het service niveau aan kunnen bieden wat de gasten verwachten in onze a la carte restaurants.


We bedanken U nogmaals hartelijk voor uw feedback en we hopen dat we u in de toekomst weer in TUI SENSIMAR Alaya mogen verwelkomen.


Met vriendelijke groet,

Frank Meulemans
Concept & Guest Relations Manager
TUI Sensimar Alaya
Marsa Alam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SENSINAR, Roomsdivision Manager van TUI Sensimar Alaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SENSINAR, Roomsdivision Manager van TUI Sensimar Alaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken