Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie en prima personeel dat alles doet om het de gasten naar de zin te maken. Goed restaurant schone en mooie kamers mooie duiklocatie mooi strand .Prima spa en goede behandeling ook prima personeel zeker aanrader

Datum van verblijf: september 2019
MalikiaAbuDabbab, Guest Relations Manager van Malikia Resort Abu Dabbab, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Thank you for sharing your valuable time to write a review for us.
We are glad that you enjoyed the hotel and had a memorable vacation. We will surely share your kind comments with our staff. Your kind words will encourage them to do even better.

Beoordeeld op 29 augustus 2019

Een all-in constructie eigenlijk als alle anderen. De ligging is echt midden in de woestijn met weinig mogelijkheden om er op uit te gaan, mits een excursie. Reisleider Thomas Cook gaf aan dat je wel dingen mocht doen, maar dat je wel moest blijven opletten. Hotel wat verouderd maar wel schoon. Klachten over helaas aanwezige kakkerlakken werden uitsteken opgepakt en opgelost. Zwembad is erg lekker en super groot. Strand is ook lekker aan het huisrif, helaas wel erg druk bezocht, soort snorkel snelweg, vroeg gaan is een tip. Verkopers op het strand kunnen op afstand worden gehouden via een te verkrijgen rood vlaggetje dit werkt prima. Het eten is niet slecht, maar ook niet geweldig het was goed te doen. Onder het hotel zitten wat souvenirs winkeltjes. Uiteraard weet je dat ze je zien als een rijke toerist, maar zijn toch erg opdringerig en vasthoudend tot beledigend aan toe. Wij hebben een gezellige vakantie gehad maar hoeven er niet nog een keer naar toe.

Datum van verblijf: augustus 2019
MalikiaAbuDabbab, Guest Relations Manager van Malikia Resort Abu Dabbab, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Malikia Resort to spend your holiday. We would like thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation.
We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

Best Regards

Beoordeeld op 7 juli 2019

Uitstekend goed hotel iedereen is vriendelijk mooie stranden eten goed en duiken en snorkelen is fantasie wij komen er al 5 jaar word alleen maar beter eten en het resort is super goed ook duik school dive de is een zeer goed en erg vriendelijk ik kom er al jaren dus top vakantie gehad wij gaan er in december weer heen eigenlijk is dit ons tweede huis

Datum van verblijf: juli 2019
MalikiaAbuDabbab, Guest Relations Manager van Malikia Resort Abu Dabbab, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Beoordeeld op 5 juni 2019

Prachtige dubbelkamer. Mooi uitzicht over de baai en heerlijk op je terrasje zitten. Wel een stukje lopen van en naar het restaurant maar dat is prima te doen. Alleen de Wifi zou wat sneller moeten zijn.

Kamertip: De wat hogere etages hebben mooi uitzicht.
Datum van verblijf: mei 2019
MalikiaAbuDabbab, Guest Relations Manager van Malikia Resort Abu Dabbab, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Dear Guest,

Thank you for your positive review.
We are glad that you have returned with happy memories and found the hotel and service once again to your expectations.
We would like to thank you for your patronage and look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Drie weken op vakantie naar Egypte voor de 5 de keer
Eerste keer met zoon
Zeer vriendelijk personeel die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken.
Restaurant goed, kamers goed en schoon, strand mooi en rif is prachtig. Ons 2de thuis voor nog vele jaren.

Datum van verblijf: april 2019
MalikiaAbuDabbab, Guest Relations Manager van Malikia Resort Abu Dabbab, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019