4 weken geleden beoordeeld

Twee weekjes in dit resort mogen genieten. Voor de zevende keer en nog steeds goed. Voelt echt als een tweede huis. Toen ik ziek was, een drankje van de kok gekregen. Zeer behulpzaam is het personeel en ze doen er alles aan om je echt thuis te laten voelen. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2019
JazSolaya, Manager van Jaz Dar El Madina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Gasten,

Bedankt voor uw keuze om uw vakantie door te brengen in Jaz Dar El Medina.
Mijn team en ik willen u ook bedanken voor uw kritische en waardevolle feedback.
U heeft ons gemotiveerd om te blijven streven naar continue verbetering van de service.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en voor de feedback.
We kijken er naar uit u weder te zien.

Beoordeeld op 1 september 2019

Kleinschalig resort met een gezellige en gemoedelijke sfeer, veel gasten komen jaarlijks weer terug. Prima eettentjes bij het zwembad, het aquapark en op het strand. Prima kamers, zeer schoon, netjes en goed onderhouden.
Zeer leuk animatieteam.

Datum van verblijf: augustus 2019
JazSolaya, Manager van Jaz Dar El Madina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Dear guest

Thank you for choosing Jaz Dar El Madina to spend your holiday.
My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer. Once again, thank you for your visit to our hotel, and for your feedback. We are looking forward to see you again.

Best Regards

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is wellicht de kleinste van de serie Jaz hotels op het Medinat Coraya complex, maar dat maakt het ook gezelliger. De staf is heel erg vriendelijk en behulpzaam, altijd klaar voor een praatje. Ze zijn zeer attent. Het hotel is goed onderhouden. De kamers zijn zeer ruim met balkon. Er is een ruime badkamer met douche. Kamer is ook schoon en de bedden goed. De kamer had ook een prima airco die niet echt veel geluid maakt. Hotel heeft een vriendelijk en actief animatie team met veel activiteiten zowel overdag als ‘s avonds. Het hotel ligt ca 5 min lopen van het strand aan de Coraya Bay waar je goed kan snorkelen. Alhoewel het hotel zelf een zwembad heeft is op het complex ook een AquaPark met heel veel uitdagende glijbanen. Hotel doet ook aan duurzaamheid, geen plastic zakken en papieren rietjes.
Een minpuntje is dat de wifi in het hotel en complex niet geweldig is. Langzaam en je wordt om de haverklap verbroken.
Al bij al een goed hotel, en zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
JazSolaya, Manager van Jaz Dar El Madina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dear guest

Thank you for choosing Jaz Dar El Madina to spend your holiday.

Best Regards

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Schone ruime kamers. Elke dag schone handdoeken. Ook nieuwe strandlakens dagelijks. De service in het hotel is erg goed. De medewerkers lopen voor je. Erg vriendelijk.
Het eten is goed en divers. Leuke animatie elke avond en elke avond live muziek.
Strand is 50 meter lopen (makkelijkste weg is via hotel Lamaya te gaan die er tegenover ligt) dan ben je er zo. Prachtig strand, mooie huisrif! Alleen jammer dat je niet direct de zee in kan lopen vanwege bescherming van het koraal maar het huisrif vanaf de steiger maakt alles goed. Daar wen je wel aan.
Het hotel is rustig in hoogseizoen, nergens lange rijen of veel hoeven wachten. Bedjes op het strand altijd beschikbaar.
Veel eetgelegenheden aan het strand en drankjes aan je bedje geserveerd.
Buiten het resort is er niet heel veel. Ligt wel dichtbij vliegveld 5min en Port Ghalib 5min. Port Ghalib is een moderne havenplaatsje met veel restaurants en een bazaar.
Over het algemeen liggen de prijzen voor trips en massages en spa erg hoog in Marsa Alam in vergelijking met Hurghada maar dat komt omdat er veel minder concurrentie is waarschijnlijk.
Al met al een heerlijke vakantie hier gehad.

Dear guest,
sunny greetings from Jaz Dar El Madina. Thank you for choosing to stay at the Jaz Dar El Madina and taking time to leave this wonderful review of our hotel. It is great to hear that your stay was very good and you enjoyed the staff hospitality. We try so hard to make each guest stay as seamless and pleasant as possible and we are happy that we have done so with your family. Until your next travels to Marsa Alam, we will be patiently waiting for your return as it was a pleasure having you in our hotel.
Kindest Regards
Jaz Solaya
Jaz Dar El-Madina

Beoordeeld op 29 augustus 2019

Hoge beoordeling maar het was inderdaad allemaal waar. Klein hotel ideaal voor kinderen,lekker overzichtelijk. Mensen herkennen je ondanks als je weinig contact met ze heb. Zelfs mensen van het zwembad weten precies wanneer je bent aangekomen. Regelmatig komen ze vragen of alles naar wens is. De man van de schoonmaak zowel mensen van receptie. Waterpark is stuk groter geworden en wordt zelfs nog groter.
Animatie : zo gek als een deur, vrolijk en maken praatje met je. Spellen doen met elkaar. Met de mensen darten of tafeltennissen,zeer persoonlijk en houden met elke type mensen rekening mee.

Datum van verblijf: augustus 2019
JazSolaya, Manager van Jaz Dar El Madina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dear guest,
Kindest Regards