“aardige eigenaar”
Beoordeling van Hanedan SteakHouse Dalyan

Hanedan SteakHouse Dalyan
Geclassificeerd als nr. 12 van 180 Restaurants in Dalyan
29 januari 2018 beoordeeld

Is de oude eigenaar van De Four Seasons, hele aardige kerel. Het eten vind ik uitstekend. Ik hou van een goed mals stuk vlees en dat krijg je dan ook. Als je goed informeert krijg je wat je wilt. En dat is bij 95% van de restaurants het geval.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant steekt qua uitstraling en bediening met kop en schouders boven de overige restaurants uit.
Goede kaart, en gerechten van uitstekende kwaliteit. (Steaks zijn top!)
Eigenaar Resul is een uitstekende gast heer, die streeft naar perfectie.

12 juli 2017 beoordeeld

Een super restaurant in Dalyan, met de beste steak die ik ooit gegeten heb !! Vriendelijk personeel, goede service en het is er altijd gezellig.

18 mei 2017 beoordeeld

Super goed restaurant. Vriendelijk personeel en het eten is er heerlijk. Niks is teveel en er is altijd tijd voor een gezellig praatje. Zeker een bezoek waard dus!

25 september 2016 beoordeeld

1 maal hier gegeten en nooit meer! het diner was er ronduit smerig , zonder zout en peper kun je er niets van maken en wat dan door iedereen ruim word gebruikt. Ik kan niet anders adviseren dan er niet te gaan eten en gewoon iets anders te gaan zoeken want er is keuze aan restaurants genoeg.

Reizigers die Hanedan SteakHouse Dalyan bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie
Dalyan, Mugla Provincie

In Hanedan SteakHouse Dalyan geweest? Deel je ervaringen!