“Super goed eten en fijn personeel geweldig en gezellig ”
Beoordeling van Happy Restaurant & Cafe Bar

Happy Restaurant & Cafe Bar
Geclassificeerd als nr. 49 van 180 Restaurants in Dalyan
Keukens: Turks, Fastfood, Bar
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant super eten fijn personeel en mooi uitzicht vlak bij de boten in het water en vlakbij centrum en hotel

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden (zoals gebruikelijk hier) met een praatje aangehouden om toch maar eens te overwegen om hier te eten. Het was het eerste restaurant van ons verblijf. Het was nog een beetje fris buiten, maar binnen brandde een flink stuk hout in de open haard. Gezelligheid is als op z'n Turks. Het gaat om het eten en de uitstraling aan vooral de buitenkant. Wij bestelden twee voorafjes. Haydari met brood en rolletjes uit de frituur. We kregen van het huis nog twee andere smeersels voor op brood. Brood was een topper en de smeersels waren erg lekker. Hoofdgerecht hebben we beperkt tot één schotel voor z'n tweeën. Mixed grill. Prima schotel. Bediening verstaat veel Nederlands en wil alles voor je doen. Kortom een prima restaurant. Waar voor je geld.

9 oktober 2016 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst, geweldig lekker eten, fijne bediening, na het eten extra fruit van het huis.

2 september 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Happy Dalyan.
Vooraf een lekker brood met diverse sausjes (van het Huis)
Vervolgens ons hoofdgerecht super lekker.
Als toetje divers lekker fruit (ook van het huis)
Dit maak je in Nederland niet mee.

1 juli 2016 beoordeeld

Diverse verschillende Turkse maaltijden besteld door 4 personen. Konden de gerechten uitwisselen en proeven. UITSTEKEND. Gastvrij, heerlijk terras met fijne stoelen. Bediening is prima en men kan communiceren.

Reizigers die Happy Restaurant & Cafe Bar bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie

In Happy Restaurant & Cafe Bar geweest? Deel je ervaringen!