“Simply the best”

Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste koffie, de lekkerste wafels en het mooiste terras van Dalyan. En als je van katten houdt zit je helemaal goed hier.

12 september 2016 beoordeeld

Heerlijke koffies, huisgemaakt gebak, verse wafels. Je zit beschut in een prachtige tuin, even weg uit de drukte.

21 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk brunchen met wafel met vers fruit en een super cappuccino. Gezellig, romantisch terrasje. Aanrader!

19 mei 2016 beoordeeld

Hier kan je de lekkerste koffie drinken die je kan voorstellen! Super! Hier ga ik zeker weten vaker naar toe!

15 mei 2016 beoordeeld

De beste koffie die je kunt krijgen in Dalyan. Ook de taart is heerlijk. Je zit in een rustige tuin. Gezellige sfeer. Prettige bediening. Echt een plaats om regelmatig naar tie te gaan tijdens ons verblijf in Dalyan.

Reizigers die Gerda's Le cafe bekeken, bekeken ook

In Gerda's Le cafe geweest? Deel je ervaringen!