“Echt een aanrader !!!”

Geclassificeerd als nr. 2 van 180 Restaurants in Dalyan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
12 augustus 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van tripadvisor, dit restaurant bezocht ! Het ligt aan de weg naar het iztuzu strand en dan vind je het makkelijk. Klein restaurant, maar de jonge eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. En het eten is heerlijk !!!! Kleine kaart maar wat erop staat is zalig. Goede, snelle bediening, heerlijk eten en goede prijs/kwaliteit verhouding.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier gegeten met 4 volwassenen en 5 tieners.Stuk voor stuk heeft iedereen heerlijk gegeten.We zijn begonnen met een paar turkse mezes.Waarvan de humus om je vingers bij af te likken.. Van erg superlekkere hamburgers,heerlijke pasta en geweldige kipgerechten.Alles word vers en met liefde klaargemaakt en de eigenaars zijn supervriendelijk.Nu voor de derde x in dalyan maar dit restaurant nu jammergenoeg pas voor t eerst bezocht. Voor ons staat deze nu op nummer 1.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein restaurantje, beetje lastig te vinden. Eten wordt vers klaar gemaakt door kok eigenaar. Goedkoop en lekker! Toetje na van het huis. Aanrader!

11 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plaats mooie omgeving lekker eten en goede service toppie moet je echt gegeten hebben als je daar bent

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de presentatie, als het eten was erg goed. Daarnaast kregen we ook veel aandacht voor de speciale wensen van de kinderen. Tot slot nog een verfrissend toetje van de zaak. Limoen ijs, met banaan en een profiterol. Wij gaan zeker terug.

Reizigers die Begonville House Restaurant bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie

In Begonville House Restaurant geweest? Deel je ervaringen!