Beoordeeld op 1 september 2019

In april in het mooie Dalyan geweest, samen met mijn vrouw en op bezoek bij Anna en Ahmet in het Safak Aparthotel. Het was alweer even geleden dat we hier samen waren geweest. Het is nog steeds fantastisch!! We werden heel hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. De gastvrijheid en kwaliteit van het hotel is nog steeds van zeer hoog niveau. Door de jaren heen is hun service verder gegroeid. Je kunt nog meer mooie excursies boeken.
Het hotel is fris geschilderd en de tuin is nu verder volgroeid wat mooie plaatjes oplevert.

Anna en Ahmet, nogmaals dank voor de fantastische week en jullie zien ons snel weer terug!!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

Voor de 5-de keer naar Safak Apart Hotel geweest Het voelt meteen weer als thuiskomen. Het hotel ligt rustig en op loopafstand van het centrum van Dalyan, heel schoon, goede bedden, fijne douche, een mooie tuin met genoeg schaduwplekjes, een heerlijk zwembad, een geweldig ontbijt en niet vergeten de gastvrijheid van Anna & Ahmet .
Ze zijn heel behulpzaam met het regelen bv huurauto, hamman en hebben altijd goede tips voor uitjes en restaurants.
Het is een geweldige plek en wij komen zeker graag weer terug.
Lambert&Jopie . .
, .

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019

Weekje met de kinderen naar Dalyan in een heerlijk hotel: gastvrijheid staat bovenaan. Fijne lokatie, Anna en Ahmet zijn behulpzaam en laten je er snel thuisvoelen. Alles wordt geregeld (auto, spa, diners), heerlijk ontbijt, goed tips voor uitjes. We komen zeker terug, Dank jullie Anna en Ahmet!

Beoordeeld op 2 juni 2019

Safak Apart Hotel in Dalyan is een heerlijk adres om te verblijven. Dit jaar hebben we er een maand doorgebracht. We komen al 15 jaar in Dalyan, maar het vorige adres beviel ons niet meer. Toevallig hadden wij vorig jaar een ontmoeting bij een restaurant. Wij hebben een afspraak gemaakt om te kijken bij het Safak Apart Hotel. Wij waren erg verrast en hebben vrijwel direct besloten om daar heen te gaan. Dit adres is zeker een aanrader. De gastheer en gastvrouw (Anna en Ahmet) zijn fijne mensen. Nooit is iets teveel en zij kunnen ook heerlijk koken. Het is een kleinschalig complex met mooie appartementen, die elke dag echt schoon worden gemaakt. Heerlijke bedden en altijd lekker warm douchewater. Iets dat in Turkije niet altijd vanzelf sprekend is. Wij komen er graag volgend jaar weer terug.
Mark en Petra

Beoordeeld op 8 mei 2019

Heerlijke week achter de rug in dit appartement Hotel. Gastheer Ahmed,
Gastvrouw Anna en de 2 dames van de schoonmaak doen er alles aan om je in de watten te leggen. Gezellige gezamelijke maaltijd meegemaakt (lam aan het spit). Heerlijk!!
Ahmed en Anna denken met je mee en komen met leuke suggesties voor uitjes en eettentjes. De eigen bibliotheek is een aanrader.
Volgend jaar weer bingo.

Kamertip: Hoekappt Zuid Westzijde 1e etage met mooi uitzicht over zwembad en omgeving