Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel: klein, schoon, op een goeie plek in het dorp (5 minuten lopen van bars, restaurants en de rivier). Safak Apart wordt gerund door Anna en Ahmed, een Nederlands-Turks koppel: hartelijk, gastvrij, vol goeie tips over de omgeving en met een goed netwerk om net even de fijnste boottocht te regelen en de goedkoopste huurauto te fixen.

Bij genoeg gasten koken ze zelf, en dat is zeker ook aan te raden. Visjes op de barbecue, köfte, mezze... mmm...

Extra luxe die wij niet verwacht hadden voor deze prijs: ontbijt zit bij de kamerprijzen inbegrepen, er is een fijn zwembad met bedjes in zon en schaduw. Ons appartement werd iedere dag goed schoongemaakt, inclusief schone handdoeken.

Ook als je alleen bent, is dit een fijne uitvalsbasis. Genoeg aanspraak, maar socializen met de andere gasten hoeft zeker niet als je geen zin hebt.

Kortom: je hebt hier alles bij de hand voor een ontspannen vakantie.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 10 mei 2018

An en ik hebben van 22 april tot en met 1 mei 2018 gelogeerd in het Safak Aspart & Hotel. En zoals Ahmet en Anna in hun folder schrijven is het een mix van Turkse gastvrijheid en Brabantse gezelligheid. Je wordt zeer gastvrij ontvangen. Met vragen kun je bij hen terecht en zij komen met ideeën wat voor activiteiten je kunt ondernemen .Het appartement is gezellig, goed gemeubileerd met goede bedden, twee balkons. Super schoon en het wordt dagelijks bijgehouden. Zij hadden voor ons vervoer van en naar het vliegveld Dalaman geregeld. Het ontbijt is uitgebreid, lekker, gezond en met goede streekproducten. De tuin en zwembad zijn mooi en goed onderhouden. Al met al een prachtige vakantie gehad en ook vanwege het goede weer en temperatuur.

Hans en Anneke.

Kamertip: kies een appartement.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 mei 2018

2 weken waren wij ondergedompeld in een liefderijke vooral gastvrije sfeer.
De omgeving is fantastisch, prachtige natuur, slingerende boottochten met genieten van alle vogels, parende! zeeschildpadden. Ongelooflijk ongerept strand.

Safak is ideaal om vakantie te vieren, het appartement is ruim met heerlijke bedden.
Zeer schoon,goed verzorgd want olifanten en zwanen op je bed en een welkomstbloemetje op de kaptafel.

Kamertip: alle appartementen hebben zo hun voordelen
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Gisteren teruggekomen uit Dalyan en weer een geweldige tijd gehad in Safak aparthotel. We zijn weer erg verwend met heerlijke ontbijtjes en geweldige verzorging. Volgend jaar gaan we zeker terug en dat voor het vierde jaar!
Wederom bedankt Ahmet & Anna!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Moderne en nieuwe appartementen. De kamer zijn erg schoon en fris en sfeervol. De eigenaren : Ahmed en Anna zijn erg aardig gezellig en weten de gasten naar de mooiste plekjes en goeie restaurants te brengen. Je kan er ook nog eens heerlijk ontbijten aan het zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2017