“Ontzettend gastvrij”

Keukens: Turks, Bar, Café
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer als wij in Dalyan zijn is dit ons terras. Eigenaars herkennen je zelfs als je twee jaar niet bent geweest en hebben alle tijd voor je. Een echt familie bedrijf.

25 september 2016 beoordeeld

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit is heel goed, je krijgt waar voor je geld!! Bediening aardig en snel. Ligging is leuk naast de moskee

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de adane kebab schotel en de visfilet (op brood) bevelen we aan.

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voelt elke keer weer als thuiskomen. Geweldige mensen en altijd aardig. Vraag ook zeker is naar een jeegerbeitsie

23 juli 2015 beoordeeld

Gezellige bar met zeer vriendelijk personeel..
Ook voor een kleine hap een leuke plek om te vertoeven

Reizigers die Efe Bar bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie
Dalyan, Mugla Provincie

In Efe Bar geweest? Deel je ervaringen!