“Al jaren onze favoriet.”
Beoordeling van Dalyan Iz Cafe

Dalyan Iz Cafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Dalyan
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Natuurlijk hebben we ook deze vakantie Iz Café en gallerie bezocht. Na de heerlijke granaatappelsap en taart met ijs hebben we weer een kijkje genomen in de galerie. Ook nu weer kaarten en mooie (hebbe)dingetjes gekocht. We weten nu al dat we er volgend jaar weer een bezoek aan zullen brengen!

18 oktober 2016 beoordeeld

Even buiten de winkelstraten vind je deze leuke plek,voor een bakje koffie, lunch en/of de galerie. Mijn partner en ik zijn er twee maal in een week uitgebreid gaan kijken en zagen veel mooie en oude kunstwerken. Goede sfeer, aardige eigenaren die je lekker met rust laten om hun collectie te bekijken.Mijn rugzak was flink gevuld op de terugreis. Je kunt er ook heerlijk in de schaduwrijke buitenplaats zitten en genieten van koffie of een lunch.

25 oktober 2015 beoordeeld

Vanaf Ozalp, waar we ieder jaar logeerden, was het een paar stappen naar Iz Café. Maar dit jaar logerden we in Villa Poseidon en vanaf daar was heteen best eind lopen, maar zeker de moeite waard om bij Iz Café in de mooie tuin te zitten en te genieten van granaatappelsap en een flink stuk taart (dat lopen we er wel weer vanaf).Uiteraard ook weer de gallerie bezocht en mooie kaarten en een mooie ketting met een leuke hanger gekocht. Kwaliteit en bediening en rondgang door de gallerie was weer vanouds en we zijn zeker van plan volgend jaar weer terug te komen! Dank en tot 2016!

1 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk na 3 jaar weer teruggekomen voor een stuk heerlijke taart.in combinatie met een lekkere ijskoffie en voor mijn dochter een prima milkshake was t weer genieten

14 oktober 2014 beoordeeld

Ook in september/oktober van dit jaar, hebben we (schoonzussen) Iz Café bezocht. Evenals vorige jaren hebben we genoten van alle heerlijkheden, zoals granaatappelsap en sinaasappel cake. Ook hebben we de gallerie bezocht en verschillende dingen gekocht, zoals een derde schilderijtje van de Derwisj dancers (past bij de twee van vorig jaar) en kaarten om te versturen. Elk jaar dat we in Dalyan logeren blijven we trouwe bezoekers van het Iz Café,

Reizigers die Dalyan Iz Cafe bekeken, bekeken ook

In Dalyan Iz Cafe geweest? Deel je ervaringen!