“Lekkere Turkse pannekoeken! ”
Beoordeling van Altin Tava Gozleme Evi

Altin Tava Gozleme Evi
Geclassificeerd als nr. 3 van 180 Restaurants in Dalyan
Keukens: Turks
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker eten en vooral enorm vriendelijke mensen. Alles wordt vers bereid op ouderwetse wijze. We zijn hier twee keer gaan eten en beide keren was het eten lekker. Elke keer als je langs loopt maakt de eigenaresse weer een praatje met je, alles is gemeend.

17 oktober 2016 beoordeeld

Geweldige kwaliteit en bijzonder vriendelijke bediening bij dit kleine restaurant waar je elke dag mee-eet met wat de pot schaft: vlees of vis. Waarin veel restaurantjes het eten te zout was naar onze smaak is het eten hier prachtig in balans. De plateau's met starters zijn ook voortreffelijk. Echt een aanrader om de wat eenvoudige maar verfijnde Turkse keuken te ervaren. Alles wordt vers in het kleine keukentje door de vrouw des huizen klaar gemaakt.

25 juli 2016 beoordeeld

Vaak krijg je in toeristische plaatsen 'verwesterde' gerechten voorgeschoteld. Maar bij AltinTava gaat er een Turkse culinaire wereld voor je open. Mom heeft een aantal verschillende zelfgemaakte maaltijden op het fornuis staan. Dit omringd door een vriendelijke huiselijke sfeer en een lieve familie maakte dat we hier drie keer in een week hebben gegeten. Een echte aanrader! Riny en José

3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond met het gezin hier gegeten op aanraden van vrienden.Ik moet zeggen:het was heerlijk! Mijn kinderen hadden beide een pannenkoek besteld,mijn zoon met suiker en mijn dochter chocolade banaan en ijs.Volgens haar de lekkerste pannenkoek die ze ooit heeft gegeten.mijn man en ik een gedeeld bord met heerlijke mezes. En als hoofdgerecht heerlijke kipcurry. Alles bij elkaar erg lekker.een mooie plek ook om te eten,rustig en geen schreeuwerige toeristentent. rekening was ook leuk,rond de 100 tl.gaan zeker terug!

1 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar steekwoorden: verrassend, authentiek, heerlijk, vriendelijk, gastvrij, huiselijk. Je loopt er zo voorbij, maar het is echt een aanrader om er naar binnen te gaan. Verwacht geen gelikt restaurant, het is kleinschalig en je hebt het idee dat je bij mensen thuis eet. Zeer lekker eten, tot nog toe voor ons het beste restaurant in dalyan. Kleine prijzen ook. Het enige dat niet aan te raden is is de koffie. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Reizigers die Altin Tava Gozleme Evi bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie
Dalyan, Mugla Provincie

In Altin Tava Gozleme Evi geweest? Deel je ervaringen!