“Late lunch”
Beoordeling van Yener's Place

Yener's Place
Geclassificeerd als nr. 16 van 179 Restaurants in Dalyan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Barscene, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
10 augustus 2018 beoordeeld

Hier kan je goed eten aan de winkel straat. Gezellig plekje. Goed eten en een uitgebreide kaart. Vriendelijk personeel.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste en gezelligste restaurants van Dalyan.
Misschien wel het beste, aanrader!!

Gastheer, gastvrouw, kinderen en personeel zijn allemaal super lieve mensen die jouw vakantie leuk en lekker proberen te maken. En dat doen ze goed!
Goed gevoel voor humor en fantastische gerechten. Wij komen zeker terug.

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als jaren eet ik de Jenner kebab. Heeeeeeeerlijk!!! Ik denk er een heel jaar aan en ben blij als ik heb weer op mijn bord krijg!!!!!

13 mei 2018 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten bijna iedere avond bij Yeners Place.
Wat je ook besteld, het smaakt allemaal heel lekker.
Wij gaan hier graag naartoe, je voelt je er erg welkom

30 september 2017 beoordeeld

Lekker comfortabel, door de dikke kussens lunchen en 's avonds heerlijk dineren. Maar ook goed voor een kopje heerlijke koffie of een efes.

Reizigers die Yener's Place bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie
Dalyan, Mugla Provincie

In Yener's Place geweest? Deel je ervaringen!