“Top!!!”

Keukens: Turks, Brits
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, van steaks tot de Turkse gerechten. De bediening is super vriendelijk en doet alles voor je. Drankjes en gerechten worden snel geserveerd.

17 september 2017 beoordeeld

Leuke vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. De plek vind ik net iets minder, ligt aan een redelijk drukke weg. Maar het eten maakt dat zeker goed

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg smaakvol, bediening was erg gezellig en zorgde ervoor dat je niks te kort kwam. Wij hebben er meerdere keren gegeten in onze vakantie en zouden er bij een volgende bezoek aan dalyan zeker weer gaan eten.

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten leuke bediening zeer gastvrij.we hebben er meerdere keren gegeten. Op verzoek wordt er iets gemaakt wat niet op de kaart staat dan heb je pas hart voor de zaak . Kortom grandioos

16 juni 2014 beoordeeld

Klein en leuk restaurantje.....!!!
Waar de bediening erg aardig en behulpzaam is, genoeg keuze uit een uitgebreide menukaart.
Hebben er heerlijk gegeten dus echt een aanrader....!!!

• Sfeer
yahyaovet, Sahibi van Aubergine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2014

thank you very much for visit us,we are really happy to see you again in our lovely restaurant,you are always more than welcome chef yahya

Reizigers die Aubergine bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie

Dalyan, Mugla Provincie

In Aubergine geweest? Deel je ervaringen!