“Wat te vieren ”
Beoordeling van Caretta Restaurant & Bar

Caretta Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 15 van 180 Restaurants in Dalyan
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 21 juni daar geweest om iets re vieren maar helaas werd mijn partner niet lekker maat we moesten nog aan het hoofd gerecht
Dus dat was een probleempje maar niet voor de ober die heeft er alles aan gedaan om ons te helpen.
Maar wij wilden naar huis geen probleem zij de ober terwijl het eten al op tafel stond ik haal het van de rekening dit is echte service we gaan het gewoon nog een keer over doen daar

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze vakantie weer 2x heerlijk gegeten bij Caretta Restaurant.De gerechten zijn allemaal superlekker en de opmaak ziet er iedere x weer prachtig uit. Hieronder samanyulo .....mmmmm Dankjewel Ashen

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En weer heerlijk gegeten bij Ashen. Het maakt niet uit wat je eet, alles is goed en met smaak bereid. Ik ga meestal voor de shrimp casserole of de meatballs met kaas. Vooral de bijgerechten zijn elke keer een verrassing. Van aardappelpuree tot een klein pannenkoekje. En ook de locatie is fantastisch: op het grote plein met uitzicht op de moskee.

17 september 2017 beoordeeld

Het eten is oke, bediening oke. De ligging is leuk bij de moskee. Op mij maakte het geheel een wat onrustige indruk, maar ik heb er lekker gegeten

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Caretta Pizza restaurant is een goed en gezellig restaurant. Het eten is er prima. Niet alleen pizza maar ook een uitgebreide kaart.Het Restaurant ligt op een mooie locatie aan het centrale plein in Dalyan vlakbij de oude moskee. De eigenaar Ahsen zal er alles aan doen om het zijn klanten naar de zin te maken. Al met al een top restaurant.

Reizigers die Caretta Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Caretta Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!