“Geweldige ambiance”

Geclassificeerd als nr. 49 van 180 Restaurants in Dalyan
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, prachtige authentieke sfeer en een goede keus in vegetarische gerechten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Ga zeker weer heen!

25 september 2016 beoordeeld

Enkele malen hier wezen eten, het diner is er van hoge kwaliteit net zoals de service, vriendelijker kan haast niet. je zit er rustig op een plaats niet direct aan de weg en je kunt er tijdens je diner van mooie Turkse live muziek genieten. Echt een aanrader.

24 september 2016 beoordeeld

hebben hier 2x gegeten en was er overheerlijk, even getwijfeld of we er heen gingen maar geen moment spijt gehad. prijsklasse is wel iets duurder maar wel waar voor je geld en live muziek. de claypot was er zelfs voor 1 persoon verkrijgbaar......en heerlijk ....zeker de moeite waard om hier een keer binnen te lopen

21 september 2016 beoordeeld

mixed grill besteld (2x), mooi opgediend, eten was al afgekoeld, vlees niet smakelijk.Bij navraag bleek een stuk ondefinieerbaar vlees op ons bord een portie bokkentestikels. Bah!! We verwachten op z'n minst enige uitleg over wat er op ons bord ligt. Als goedmaker kregen we een kopje Turkse koffie.

15 augustus 2016 beoordeeld

Wıj hebben hıer heerlıjk gegeten.Het personeel ıs erg vrıendelıjk en doet erg zıjn best je het naar de zın te maken. Alles zıet er keurıg uıt hıer. Er was lıve muzıek van een uıtsteken nıveau. een echte aanrader. Claypot ıs lekker, samen met kıds de pot open gebroken. In Turkıje zıjn ze gek op het blonde haar van ons zoontje. Afsluıtıng met een Rakı, zo voldaan naar ons hotel Bınlık. We komen vast eens terug ın dıt restaurant. En we zullen het ook zeker aanbevelen bıj anderen. We raden ıederen sowıeso aan om naar Dalyan te komen.

turkuazl, Owner van Sini Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

Thank you..

Reizigers die Sini Restaurant bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie
Dalyan, Mugla Provincie

In Sini Restaurant geweest? Deel je ervaringen!