“Heerlijk chinees eten”

Keukens: Chinees
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks je het misschien niet vermoed, je kunt hier namelijk uit 4 windstreken eten, kun je hier echt voortreffelijk chinees eten.Vriendelijk en behulpzaam personeel zorgt voor een vlotte en hoffelijke bediening.Het bestelde wordt netjes geserveerd en is bijzonder lekker en aantrekkelijk geprijsd.Omdat het zo goed bevallen is, ben ik 2x geweest in mijn 11 dagen durende vakantie.Mijn tip:chefmenu:krokante kip!!!

Datum van bezoek: september 2019

2 juli 2019 beoordeeld

Verjaardag van een vriendin hier gevierd, super eten en atmosfeer. Vriendelijke bediening. Je word hier echt vriendelijk en gastvrij ontvangen. Als er iets niet naar de zin is wordt het direct opgelost. Ruime keuze op de menulijst. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: juni 2019
16 juli 2018 beoordeeld

Het is geen chinees waar ik mijn keuze kan maken zoals wij gewend zijn in nederland ....en dan zo een opdringerige harry irriteerde mij vreselijk ..ik vroeg gewoon of het mogelijk was om standaard bami met kipkerrie te bestellen ..maar hij bleef maar opdringen ..daarbij kreeg ik bami met sojasaus ..en andere gerechten ook alleen maar met soja ...nou nee ..niet mijn ding ...

Datum van bezoek: juni 2018
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was absoluut lekker maar de entourage niet heel gezellig. Het mooie uitzicht werd teniet gedaan door een vuilcontainer en veel passerend verkeer

Datum van bezoek: augustus 2016
5 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten, aardig personeel. Is wel duur geworden, zeker omdat je de rijst ed apart moet bijbestellen.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die China Town bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie

In China Town geweest? Deel je ervaringen!