“Onze Zen plek”

Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
17 september 2017 beoordeeld

ik kan hier uren zitten en kijken naar de bootjes, luisteren naar de geluiden, vissen, slangen en schilpadden voeren.
De bediening is goed, het eten altijd goed verzorgd.
Mijn favo zenplek in Dalyan!

17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig heerlijk plekje aan de rivier waar wij al jaren komen. Familie candurmaz heeft in de loop der jaren geweldig mooi vakantie plekje gemaakt

10 oktober 2015 beoordeeld

Een bezoek aan dit restaurant is wandeling vanuit het dorp waard, met name vanwege de mooie locatie aan het water. Uitgebreide kaart onder andere met lekkere Turkse gerechten.

26 augustus 2015 beoordeeld

Dit is het meest relaxte plekje van Dalyan, gelegen aan de rivier.
Het eten is er heerlijk, voornamelijk pannenkoeken. Niet duur. Aardige bediening, in 7 jaar zijn de kinderen van toen opgegroeid tot jong volwassenen die nog steeds met plezier werken in het restaurant. Het leuke van dit restaurant is het voeren van de vissen, slangen en schilpadden die in de rivier zwemmen. Neem vooral de tijd om te genieten van het uitzicht, de rust die dit restaurant uitstraalt!!!

7 augustus 2014 beoordeeld

Heerlijke gözleme met fetakaas bij Sevgi.
De 'toasty' met kaas, sucuk en tomaat die we twee dagen later aten viel een beetje tegen (droog, weinig beleg).

Reizigers die Sevgi Gozleme bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie

In Sevgi Gozleme geweest? Deel je ervaringen!