“fantastisch!”

Keukens: Turks
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 februari 2015 beoordeeld

Dit restaurant biedt alles wat ik zoek als ik op vakantie ga.
Zeer uitgebreide keuze van typisch turkse gerechten, veel vergetarische gerechten, alles met zorg en liefde gemaakt.
Het personeel is zeer vriendelijk maar niet aandringerer.
Zo lekker dat wij om de dag, daar gingen eten

Datum van bezoek: juli 2014

24 juli 2013 beoordeeld

Leuk restaurantje met zeer vriendelijke bediening. Het viel ons op dat men bij dit restaurant weinig moeite doet om klanten te trekken. Restaurant zit een beetje buiten het centrum. Men heeft een kaart maar je kan ook je eigen eten kiezen vanuit een koelvitrine. Voornamelijk Turkse gerechten maar wel bijzonder lekker. Het eten was in onze beleving anders gekruid dan in veel andere restaurants. instroom clou was dan ook een leuke afwisseling. Prijs kwaliteit van het eten was zeer goed. Onze zoon kon zijn hart ophalen met de verschillende pannenkoeken met vers fruit.

Datum van bezoek: juli 2013
13 augustus 2012 beoordeeld

Een beetje buiten het uitgaansgebied, maar zeker een bezoek waard.
Dit verrassende restaurant zit in een uithoekje van de markt. Als je van rustige jazz-muziek houdt, zit je hier goed. De kaart bestaat uit tientallen voorgerechten die allemaal het proberen waard zijn. Je zou je maaltijd ook alleen met voorgerechten kunnen vullen. De hoofdgerechten zijn traditioneel Turks. De kwaliteit is zeer goed en verassend van smaak. Jammer dat de locatie in een wat stiller gebied zit.
Zeker het proberen waard!

Datum van bezoek: augustus 2012
17 augustus 2011 beoordeeld

Heerlijk vegetarisch gegeten. Verschillende gerechtjes samengesteld door de chefin.

10 augustus 2011 beoordeeld

Dit is één van de weinige restaurants waar we tijdens onze 3 weken durende vakantie meer dan één keer hebben gegeten. Dit restaurant heeft een groot aanbod aan heerlijke voorgerechten. We kiezen er hier soms voor om alleen voorgerechten te eten gezien de kwaliteit daarvan. Goede wijn tegen een redelijke prijs (lager dan elders). Men merkte dat ik twijfelde over de wijn, klopte ook want voorgaande jaren was ik niet onder de indruk van de Turkse wijnen. Men schonk een drietal glaasjes wijn in om te proeven, service!
Wijn is de laatste jaren sterk verbeterd.
Dit restaurant is een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2011

Reizigers die Bistro Clou bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie

In Bistro Clou geweest? Deel je ervaringen!