“Een 10”
Beoordeling van Saki

Saki
Geclassificeerd als nr. 17 van 180 Restaurants in Dalyan
Keukens: Turks
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer erg lekker gegeten, zoals altijd!
Veel keus, geen kaart(goede uitleg), ongedwongen sfeer, beetje internationaal maar ook erg Turks

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een van de weinige restaurants waar een flink aantal tafels bezet waren, dus verwacht je echt iets bizonders.
De uitstalling van het menu was apart en we kregen een goede uitleg.
De mezze,s waren goed, maar ze smaken een beetje hetzelfde. Wij hadden kip in yoghurt, die helaas van binnen erg droog was. Ook de groenten erbij vielen tegen . Wortel en sla zonder veel smaak.
De goedkoopste wijn van de kaart daarentegen was zeer drinkbaar.
Al met al hadden we er meer van verwacht.

27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Saki biedt een keur van authentieke Turkse gerechten. Je kiest zelf uit de vitrine, want een kaart is er niet. We eten erg smakelijk van wat onze gretige ogen kozen!

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed klaargemaakt zeer gevarieerd eten. Zowel vegetarisch als vlees & vis.
Vriendelijke professionele bediening.
Prima locatie.

16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

En ook deze vakantie weer een paar keer bij Saki gegeten. Het enige nadeel is dat je altijd veel te veel lekkere dingen uitzoekt in de mooie vitrine. Je krijgt duidelijke uitleg over elk gerecht van de lieve eigenaresse. Haar moeder staat in de keuken en vaak helpt haar broer in de bediening. Heerlijk, eerlijk en met liefde bereid! Dat proef je en mag iets meer kosten.

Reizigers die Saki bekeken, bekeken ook

Dalyan, Mugla Provincie
Dalyan, Mugla Provincie

In Saki geweest? Deel je ervaringen!