Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zo mooi!!!! Wandeling in de omgeving met gids aanrader!!!!
Behalve kikkers krekels enz hoor je niets. Puur natuur geweldige buitendouche
Eenvoudig ontbijtbuffet. Aardig behulpzaam personeel. Jammer dat we regen hadden

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Een heel mooi gelegen complex in de bergen tussen de rijstvelden.
We hadden een mooie kamer en keken uit op het zwembad en de rijstvelden.
Jammer dat we veel regen hadden terwijl we hier zaten.
Made is de manager en is erg vriendelijk en gastvrij. Ook personeel zijn erg fijne mensen. 2x een wandeling gedaan vanuit het hotel. .Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel hadden wij op doorreis vanaf Jimbaran naar Pemuteran. Wij hebben in de ochtend een trekking gedaan door de rijstevelden in deze omgeving. Dat was heel mooi! Het hotel zelf was prima. De kamers waren schoon. Ontbijt was niet uitgebreid maar wat er lag was goed.

Onze reisgenoten hebben in het hotel gegeten en waren het driedubbele kwijt van wat wij hebben betaald. Wij zijn de straat uitgelopen naar links en na 400 meter vind je een leuke warung met prachtig uitzicht op rijstevelden. Het eten in het hotel vonden zij overigens wel goed.

Hele ruime kamers en schoon.

Ik geef een gemiddeld omdat ik onder heel goed wat anders versta. Maar in eigen woorden vind ik dit hotel gewoon goed voor een nachtje.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk ontspannen tussen prachtige rijstvelden. Goed onderhouden villa's, ruim zwembad en groot restaurant waar je goed kunt lunchen en dineren. Super vriendelijk personeel. Verderop n paar Warungs met prachtig uitzicht op sawah's. Zeker daar lunchen als je langer verblijft. Huren scooter alleen met voetversnelling, geen andere scooters te huur. Cempaka biedt een heerlijk verblijf.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 september 2016

Goed ontvangst, mooie grote kamer. Heel fijn dat er een klamboe was bij het bed. Prachtig ingerichte douche, alleen verlichting iets te dim. Avondeten en ontbijt waren ook naar wens. Mooi zwembad inclusief bubbelbad! Rijstvelden in de omgeving zijn prachtig, vanaf het zwembad kun je kijken naar de mooie rijstvelden in de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2016