“Lekkere pizza’s en dips!”
Beoordeling van Milk & Madu

Milk & Madu
Reserveren met Chope
Milk & Madu is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 49 van 375 Restaurants in Canggu
Dineropties: Lunch, Ontbijt
Dineropties: Lunch, Ontbijt
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in Canggu bij milk & madu. Eenvoudig maar prima eten. Pizza’s waren goed. Evenals de verschillende dips met brood (tortilla’s) vooraf.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we hoorden dat we in een pop-up zaak zaten , ivm brand bij het andere pand, waren we verbaasd! Alles ziet er super gestyled uit, alles lijkt zo te horen. Heel erg lekkere juices, lunch en taartjes!

19 oktober 2017 beoordeeld

gezellig restaurant met goede kaart.
Overheerlijke pizza's voor de " grote eter".
De manager, Edi, is een erg vriendelijke man die alles feilloos weet aan te sturen.
Indien je niet tevreden bent weet hij dit voor je op te lossen.
goed voor zowel lunch als diner

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk prima eten en goede koffie. Maar wel teveel to see en be seen. En te duur voor wat je er kunt eten en drinken. Er zijn leukere en betere tentjes.

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede burgers en uitgebreide kaart! Veel sappen en lekkere gezonde gerechten. Ik nam de chicken burger 80k en mijn vriendin nam de avocado op toast met ei 60k. Beiden goed van smaak. De bediening is vriendelijk en helpt goed, wel is alles aan de prijzige kant voor Balinese begrippen. Met z'n 2en in totaal 250k kwijt voor de lunch.

Reizigers die Milk & Madu bekeken, bekeken ook

Kerobokan, North Kuta

In Milk & Madu geweest? Deel je ervaringen!