“Lovely lunch!”
Beoordeling van Milk & Madu

Milk & Madu
Reserveren met Chope
Milk & Madu is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 52 van 363 Restaurants in Canggu
Dineropties: Ontbijt, Lunch
Dineropties: Ontbijt, Lunch
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we hoorden dat we in een pop-up zaak zaten , ivm brand bij het andere pand, waren we verbaasd! Alles ziet er super gestyled uit, alles lijkt zo te horen. Heel erg lekkere juices, lunch en taartjes!

19 oktober 2017 beoordeeld

gezellig restaurant met goede kaart.
Overheerlijke pizza's voor de " grote eter".
De manager, Edi, is een erg vriendelijke man die alles feilloos weet aan te sturen.
Indien je niet tevreden bent weet hij dit voor je op te lossen.
goed voor zowel lunch als diner

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk prima eten en goede koffie. Maar wel teveel to see en be seen. En te duur voor wat je er kunt eten en drinken. Er zijn leukere en betere tentjes.

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede burgers en uitgebreide kaart! Veel sappen en lekkere gezonde gerechten. Ik nam de chicken burger 80k en mijn vriendin nam de avocado op toast met ei 60k. Beiden goed van smaak. De bediening is vriendelijk en helpt goed, wel is alles aan de prijzige kant voor Balinese begrippen. Met z'n 2en in totaal 250k kwijt voor de lunch.

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe trendy tent gericht op gezond eten. Wordt druk bezocht, sfeer is toch relaxed, personeel is erg vriendelijk. Als je niet thuis bent in de healthfood-trend, heeft de menukaart de nodige verrassingen. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

GoodFoodBali, Manager van Milk & Madu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Cheers for visiting us at Milk & Madu and taking the time to let us know your thoughts. We appreciate your review & would love to see you again.

Reizigers die Milk & Madu bekeken, bekeken ook

In Milk & Madu geweest? Deel je ervaringen!