“Erg lekker en leuk klein plekje”
Beoordeling van Ithaka Warung

Ithaka Warung
Geclassificeerd als nr. 25 van 371 Restaurants in Canggu
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein plekje met aardig personeel.
Lekker traditioneel eten en erg snelle service. En Oja, goed geprijsd. Zo’n beetje alles wat je wil toch?

2 oktober 2017 beoordeeld

Helaas geen leuke ervaring gehad bij Warung Ithaka. Ons eten arriveerde wat er heelijk uit zag, maar 2 minuten later ontstond er in het restaurant een aanval van honderden vliegen die op ons, de vloer en ook het eten terecht kwamen. Personeel greep niet in om iets aan de grote hoeveelheid vliegen te doen. Ongeveer 10 minuten later waren de vliegen weg, maar mijn eetlust was al verdwenen nadat ik ook vliegen tussen het eten vond. Erg jammer want het eten smaakte voor de vliegen prima.

danigp1987, Gerente van Ithaka Warung, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Dear Amy K, we are happy you liked our food, however, we are very disappointed you give us 1 star for having a fly attack. This is Bali, the tropics, and we have an open space, we are not God to control the behavior of animals so we can't avoid this kind of situations. Specially on Mango season this happens at sunset when the flies go out all together and die in less than an hour. There are millions flying all over Bali.
We are so sorry you were so unlucky this happens to you but you shouldn't put down a place were so many people work hard to offer you a good meal without thinking before.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant zit vol door waarschijnlijk de reviews. Snap niet hoe dit in de top 5 kan staan van Canggu. Saté met kip en mie gegeten. Saté zat geen smaak aan en de mie was erg vettig. Het personeel was onaardig met een fake smile. Druk zonder reden.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit mag je niet missen!
Stuk voor stuk heerlijke gerechten.
Wel altijd druk. Maar het wachten is de moeite waard.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurantje waar je lekker kunt eten. Vooral met diner kan het er druk zijn dus dan is reserveren wel een aanrader. Wij kwamen om 6 uur, zonder reservering, en we waren net op tijd. Binnen 10 minuten zat het helemaal vol en werden de tafels al gereserveerd voor de dag erna. Personeel is erg vriendelijk en voor €15,- kan je met zijn tweeën heerlijk eten en drinken. Niet duur dus.

Reizigers die Ithaka Warung bekeken, bekeken ook

In Ithaka Warung geweest? Deel je ervaringen!