“Heerlijk eten voor weinig geld! ”
Beoordeling van Roti Canai

Roti Canai
Geclassificeerd als nr. 49 van 362 Restaurants in Canggu
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, hip, vriendelijk personeel en heeeeel goed eten.

Soto Ayam is echt een aanrader.
Slechts 28k idr.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein tentje langs de weg in Canggu. Erg leuke en klantvriendelijke bediening leuke kleine kaart. Salades zijn top vanaf vandaag meer op de kaart. Koffie zeker lekker. Ook voor meenemen is deze toko geschikt.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein tentje voor een snelle hap. De roti's zijn erg lekker. Alleen jammer de de stoelen (binnen en buiten) niet echt gemaakt zijn om lang op te zitten: comfortabel is anders.

Ook waren niet alle dips meer op voorraad, waardoor we helaas geen hummus en falafel konden kiezen. Maar volgens mij is dit een vaker voorkomend probleem ;)

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Roti Canai is echt de plek in Canggu om te ontbijten/lunchen. We hebben hier 2x gegeten in onze periode van 4 dagen in Canggu en de sfeer vonden we geweldig. De verse sapjes, lekkere bowls en roti's moeten zeker op je lijstje staan om te proberen als je Roti Canai bezoekt.

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere wafel met bosbessen en muesli met bosbessen en mango, goede koffie. Prima plekje om even te zitten.

Reizigers die Roti Canai bekeken, bekeken ook

In Roti Canai geweest? Deel je ervaringen!