“Lekker”

Keukens: Frans, Gezond
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier als lunch de granola gegeten, en die was erg lekker! Ook de chocolade croissant is erg goed! Wel aan de prijs voor Balinese begrippen, maar je zit hier lekker!

Datum van bezoek: september 2018

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi overdekt terras waar je heerlijk kan eten. Wij kwamen voor het ontbijt wat prima was en ook rustig was. In de middag kan het wel druk zijn.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als de nasi je neus uitkomt en je eigenlijk bij het woord al de neiging hebt om weg te lopen.

Ga dan vooral een keer ontbijten bij Monsieur Spoon. Lekker eten, prima service en aardig personeel.

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad bij monsieur spoon!heerlijke koffie en alle gerechten (7x) waren lekker. We hadden graag nog terug gegaan om een taartje te eten want die zagen er heerlijk uit! Helaas hadden we daar geen tijd meer voor

Datum van bezoek: juli 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn bij Monsieur Spoon in Ubud geweest en deze in Canggu. In vergelijking tot die van Ubud was deze kwalitatief matig. Cranola was erg slof en oud.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Monsieur Spoon Canggu bekeken, bekeken ook

In Monsieur Spoon Canggu geweest? Deel je ervaringen!