“Matige kwaliteit”

Keukens: Frans, Gezond
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn bij Monsieur Spoon in Ubud geweest en deze in Canggu. In vergelijking tot die van Ubud was deze kwalitatief matig. Cranola was erg slof en oud.

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast dat het ontbijt heel lekker was, ziet alles er ook nog eens instagram waardig uit. Buiten zit het lekker rustig. Zeker een aanrader!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst werden we bij aankomst niet verwelkomd of opgemerkt we zijn maar gaan zitten. We kregen na 10 minuten pas de menukaart, totdat wij hadden gezwaaid. Bestelling was niet compleet, brood was oud, smakeloos en heel erg hard en alles duurde ontzettend lang. Koffie was vergeten en die to go gekregen.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vier dagen hier ontbeten. Kwaliteit van producten top! Locatie: leuke inrichting en prachtig zicht op de rijstvelden. Jammer dat de bediening alleen soms wat stroef loopt ( meerdere malen verkeerde drankjes ).

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Frans gebak op Bali. Echt lekkere koffie. Op het terras heel sfeervol. In het weekend is de Love Anchor market ernaast.
Personeel was niet vooruit te branden maar het gebak en koffie maakte dat goed.
Broodjes zagen er superlekker uit. Mooi opgemaakt op een plank. Echte aanrader.

GREG_SPOON, Gérant van Monsieur Spoon Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Thanks a lot Marcia !

Reizigers die Monsieur Spoon Canggu bekeken, bekeken ook

In Monsieur Spoon Canggu geweest? Deel je ervaringen!