“Officele dans”

Geclassificeerd als nr. 16 van 375 Restaurants in Canggu
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en de dansen kunnen zien. Niet goedkoop maar de moeite waard.
Aardig en behulpzaam personeel.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zn 2e lekker gegeten met een show. Leuk sfeertje en enorm mooie ruimte. De service was ook erg vriendelijk en behulpzaam

15 februari 2017 beoordeeld

In december hebben we hier met 6 volwassen een fotoshoot gedaan in traditionele Balinese kledij, een ceremonie gehouden in de tuin en vervolgens heerlijk gegeten en gedronken.
In verband met een jubileum van mijn schoonouders hebben we hier met de familie gegeten. Via het management hebben we op voorhand ook weten te regelen dat we in de tuin van het hotel een fotoshoot konden doen en een Balinese ceremonie bij een klein altaartje in een andere tuin.
We werden voorbeeldig geholpen bij onze voorbereidingen en de uitvoering.
Voor het reserveren van de tafel hebben we ons laten rondleiden door het restaurant waar we een mooi plakje vonden. En er zijn genoeg leuke, interessante plekken om te dineren.
We kozen voor een uitgebreide rijsttafel en die was voortreffelijk! De bediening was nog steeds erg goed en we hebben een heerlijke avond gehad.
De prijzen zijn Europees, dus goedkoop is het allerminst. Voor eten en drinken waren we per persoon ongeveer €67,- kwijt. Maar voor ons was dit, bij wijze van uitzondering, ook echt de moeite waard.

15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie aan het strand, goede sfeer en super vriendelijk personeel, alles tot in detail verzorgd. Je kunt hier in je villa met eigen zwembad ook badderen of douchen tussen de visjes in de vijver, heel speciaal...Voor altijd heimwee naar deze bijzondere plek!

18 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel moet je gezien hebben. Prachtig. Na de bezichtiging echter je koffie en drankje ergens anders halen. Erg trage service en matige kwaliteit koffie.

Reizigers die Tugu Bali Restaurant bekeken, bekeken ook

Canggu, North Kuta

In Tugu Bali Restaurant geweest? Deel je ervaringen!