“Super leuk intiem restaurantje”
Beoordeling van Green Ginger

Green Ginger
Geclassificeerd als nr. 42 van 365 Restaurants in Canggu
Keukens: Gezond, Café
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten buiten in een tuintje, maar binnen kun je ook in de airco zitten. Heel charmant ingericht. Wij hebben een heerlijke grote salade gegeten. Top! Ik zou hier zeker terug komen.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig binnen gevallen. Veel vegetarisch eten . Ziet er allemaal meer dan verzorgd uit. Hebben hier lunch genoten maar gaan zeker terug voor diner!

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super restaurantje! Nog nooit zo lekker vega gegeten... Bestel een paar gerechten en eet hier samen van.. Ook goede prijzen!

24 januari 2016 beoordeeld

Heerlijke vegetarische gerechten voor een redelijke prijs. Tevens is dit ook echt een leuke hotspot om lekker te chillen. Erg schattig ingericht, klein maar fijn!
Tijdens mijn half jaar verblijf op Bali kwam ik hier regelmatig

9 juli 2015 beoordeeld

heerlijk gegeten. Echt een aanrader dit kleine, maar fijne restaurant. Zelfs mijn carnivore zoon vond dit vegetarisch restarant heerlijk.

Reizigers die Green Ginger bekeken, bekeken ook

In Green Ginger geweest? Deel je ervaringen!