TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 70 van 446 Restaurants in Canggu
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuke plek om te ontspannen. Er heerst een relaxte sfeer en de bediening is super snel. Wij hebben hier in de avond gegeten en zijn erna nog enkele uurtjes blijven hangen met een biertje. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede koffie, ruime kaart, mooie inrichting.
Lekker shop erbij met scooters en kleding.
Prima vertoeven hier

Datum van bezoek: mei 2019
DeusXManagement, Manager van Deus Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2019

Hey 902anitav!

Thank you for taking time to review our venue.

We are so glad that you enjoyed your time at the Deus Temple of Enthusiasm.

We look forward to welcoming you back very soon.

Thank you from the entire Deus Team

10 december 2018 beoordeeld

Een fijne bar om met wat vrienden wat biertjes te drinken en lekker te zitten. Bediening is snel, makkelijk aan de bar zelf bier bestellen en er heerst een relaxte sfeer.

Datum van bezoek: november 2018
DeusXManagement, Manager van Deus Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2018

Hi 19stefan83.

Thanks for taking the time to review our Temple of Enthusiasm. Your comments are very important to us. We will pass this onto the staff.

Hope you are around long enough to come back again. Enjoy your holiday!

Thanks from the entire Deus team.

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten met 4 personen. Voldoende zitgelegenheid, prima bediening en eten was erg smaakvol (2 x de hamburger, salade en 1 x de pizza quatro fromaggio) waren ongeveer 48 euro kwijt voor 4 personen en drankjes wat ik redelijk vind voor dit soort Euopees gerichte restauarants. Open keuken is ook een pluspunt.

Datum van bezoek: juli 2018
Anthony M, Public Relations Manager van Deus Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Hey Frank,

Thanks for taking the time to review our Temple of Enthusiasm.

So glad you enjoyed the ambiance of the place. It is exactly why we have done what we do. Hearing that people enjoy it, well it means a lot to us.

We look forward to welcoming you back real soon.

Thanks from the entire Deus team.

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier alleen een juice gedronken, was wel erg lekker. Service was goed, chille locatie en een goeie sfeer!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Deus Café bekeken, bekeken ook

In Deus Café geweest? Deel je ervaringen!