“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van MyWarung

MyWarung
Geclassificeerd als nr. 3 van 307 Restaurants in Canggu
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net met drie vrienden hier gegeten. Heerlijke Warung voor een gezellige en lekkere maaltijd.

Een aanrader!

24 december 2017 beoordeeld

Nav recensies op Tripadvisor dit restaurant gekozen.
Hartelijke ontvangst; we hebben boven gegeten, niet groot maar gezellig; leuke stijl aangekleed. Vriendelijke bediening. 1x heerlijke saté volgens de kenner en 2x een goed grilde steak met frietjes, sla en sausjes. prima rode wijn erbij gedronken. Als dessert een carrotcake gedeeld met een lekkere espresso erbij.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten tijdens ons verblijf en het was heerlijk. De satay is zeker een aanrader want we hebben zelfs een extra portie genomen. We zaten buiten en dat was wel aan een redelijk drukke weg, maar dat stoorde ons niet.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke eethuisje met zitplaatsen beneden buiten en binnen en boven.
Goed eten grote porties voor redelijke prijs

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier super lekkere nasi goreng eten! Zeer ruime porties! Ook de chicken satay is goddelijk! Niet duur. Aanrader!!!

Reizigers die MyWarung bekeken, bekeken ook

In MyWarung geweest? Deel je ervaringen!