“Gewoon goed!”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 16 van 445 Restaurants in Canggu
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten tijdens ons verblijf in Canggu. Service is, zoals nagenoeg overal op Bali, top. Er hing een gezellige sfeer en er is een ruime keus aan verschillende gerechten.

4 weken geleden beoordeeld

Twee keer hier gegeten. Twee keer vriendelijk bediend door Angga. Heel lekker eten, vlotte service en super gezellig om te zitten.

4 weken geleden beoordeeld

Goede service van Angga !

Lekker eten !

Zeker de moeite waard !

Heel lekker gegeten.
Heb de tonijn gegeten !
Word zeker aangeraden !

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanochtend hier in mijn eentje heerlijk ontbeten. Avocadotoast, grote ice coffee en een groot glas verse sap voor 180000 RP. De bediening was super lief en snel, maar niet op een opdringerige manier. Het interieur is super sfeervol en ik voelde me heel erg op m'n gemak om hier in mijn eentje te eten, wat ik niet overal heb. Zeker een aanrader!

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Beachgarden, rawfood. Een sfeervol restaurant met een mooi verhaal dat staat voor eerlijk, puur en onbewerkt eten van lokale boeren.
Gerechten waren erg smaakvol en prachtig opgemaakt.
De manager was een enthousiaste man met passie voor het vak en het bedrijf. Hij deelt graag het verhaal. De toetjes en taarten zijn ook echt een aanrader!
Wij komen hier zeker nog eens terug.

Reizigers die Beachgarden - Organic Kitchen bekeken, bekeken ook

In Beachgarden - Organic Kitchen geweest? Deel je ervaringen!