“Prachtig en heerlijk eten”
Beoordeling van Nude Canggu

Nude Canggu
Geclassificeerd als nr. 28 van 369 Restaurants in Canggu
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker op het terras een late lunch gegeten. Vriendelijk personeel, heerlijke smoothies en lekker eten.

nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2018

Hi Laura H, thanks for such a lovely review! We are pleased to hear you liked your smoothie and food so much :) We look forward to welcoming you back again soon. Cheers, team nüde

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vielen hier zomaar binnen. Glazen water worden meteen neergezet (geen flessen). Leuke sfeer. De zalm met noedels en de snapper waren heerlijk. Gemoedelijk en gezond eten voor een betaalbare prijs.

nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2018

Hi Gosewijn T, thanks for stopping by. Often the places you randomly walk into are the best! You chose popular dinner items, the Salmon and the snapper are yummy. We do hope to see you again soon. Cheers, team nüde

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezond ontbeten met fruit, müsli en granola. Ook omeletten zijn er prima! Wel relatief duur. Je krijgt wel gratis een glaasje water. Ook de smooties/ juices zijn erg lekker! Aanrader!

nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Hi Esther S, thanks for such a lovely review! Yes our healthy breakfast choices have great variety. We look forward to welcoming you back soon. Cheers, team nüde

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten en nog eens gezond. We hebben er erg genoten en verlangen nog steeds naar meer. Een mooi restaurant en goede staff, ik zal zeggen als je in de buurt bent neem een kijkje en ervaar het zelf

nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Hi Kishan, thank you for such a lovely review. We are glad you liked everything about your delicious dining experience.
We hope to see you again soon. Cheers, team nüde

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Trek in iets anders dan indo food? Bij Nude in Canggu kan je heerlijk en gezond eten!Keuzes genoeg als je vega bent. Grote salade met falafel en rice role met chicken.... yammie!

nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Dear Intan,

Thank you so much for your kind review and thank you for introducing us to the amazing word 'Yammie'! We're confident that we have a good mix of healthy and almost healthy choices to satisfy all of our guests needs.

Team nüde

Reizigers die Nude Canggu bekeken, bekeken ook

In Nude Canggu geweest? Deel je ervaringen!