“Leuke tent om te bezoeken”
Beoordeling van Nude Canggu

Nude Canggu
Geclassificeerd als nr. 10 van 306 Restaurants in Canggu
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral gebaseerd op de recensies zijn wij gaan kijken bij Nude. Het dinner kent geen uitgebreide kaart. Je bent vooral aangewezen op paar pasta's en burgers. Het restaurant is ook niet groot qua formaat, dus waarom zou de kaart niet iets uitgebreider worden? Beide een burger genomen. Geserveerd op een zwart broodje zeker een eyecatcher en goed van kwaliteit. Het toetje was voor ons beide een kopje koffie en een brownie, beide van hoge kwaliteit. Conclusie: verwacht niet te veel, maar je krijgt zeker kwaliteit. Prijs technisch gemiddeld.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten! Ik had een burger met een zwart broodje en mijn vrouw had een vega pasta. Beide waren heerlijk. Aanrader!

18 augustus 2017 beoordeeld

Uitstekend retaurant. Echte aanrader. Sfeer, kaart, prijzen het was allemaal perfect! Ook voor vegetariers. Moderne uitstraling, en natuurlijk ook voldoende keuze aan sappen en smoothies.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je super lekker en gezond eten. Ruime keuze en vriendelijk personeel. Locatie is top, niet aan een drukke straat etc. Zeker de moeite waard om heen te gaan!

nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Milou,

If you think we're definitely worth going to then we definitely think you're a super amazing person! Thank you for your review of us and we hope you will grace us with your presence again soon.

Team nüde

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bevindt zich niet in de toeristische straat maar het is het ritje door de rijstvelden zeker waard! De service is vriendelijk, het eten kwam vrij vlot. Zowel de wrap met kip en avocado, de burger met pulled pork als de angus burger waren heerlijk en gingen tot op de laatste kruimel op! Niet alle toetjes waren er nog, maar de kokosballetjes en andere kleine zoetigheden waren heerlijk! Kortom: dit restaurant komt hoog in mijn favorieten lijstje!

Reizigers die Nude Canggu bekeken, bekeken ook

In Nude Canggu geweest? Deel je ervaringen!