“heerlijk en gezellig”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
8 augustus 2018 beoordeeld

Lekkere lunch in informele omgeving. Wel even wachten maar het is de moeite zeker waard. Ik kom graag nog eens terug.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, dicht bij Bishop beach park. Ruime keuze aan zoetigheden, sandwiches en goede espresso en cappuccino. Je kunt binnen en buiten zitten.

9 augustus 2015 beoordeeld

Voor je goede ontbijt 's morgens: vers gebakken cinnamonn rolls, of echt brood: heerlijk! Vriendelijke bediening.

15 juli 2015 beoordeeld

gezellige op de veranda in de tuin. Leuke losse Amerikaanse sfeer, ruime keuze in zowel zoet als hartig, meestal in eigen huis gemaakt. Lekkere koffies. Wat wij hebben gebruikt was allemaal lekker.

19 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Even stoepje gemaakt voor koffie met wat lekkers erbij, de two skisters is een leuke zaak met vlotte bediening, je kunt er ook heerlijke sandwiches krijgen en 's avonds dineren.
Daar hebben we nog geen ervaring mee maar voor lunch en goede koffie is dit het juiste adres !

In Two Sisters Bakery geweest? Deel je ervaringen!