La Esquina de Buenos Aires
Geclassificeerd als nr. 3 van 684 Restaurants in San José
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 22/10 gegeten in dit fantastische restaurant. Wij kwamen er omstreeks 17.15 uur en het restaurant zat al redelijk vol. De overige tafels waren gereserveerd. Er werd ons een mooie tafel aan het raam aangeboden die om 19.00 uur was gereserveerd. De recensies op TripAdvisor waren al goed, maar het vlees (tenderlion) en het toetje overtroffen onze verwachtingen. Wat ons betreft het lekkerste toetje ooit (zie foto).
Mocht je in San Jose zijn, ga hier dan zeker langs.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten. Het kader is echt super gezellig en levendig. Ruime kaart met voor elk wat wils. Top vlees dat ook perfect wordt gegrild. Grote wijnkaart. Ook de desserts zijn heerlijk met name de geflambeerde crepe banaan. De obers zijn ontzettend vriendelijk en snel. Voor ons was het helemaal top en moeilijk te overtreffen.

5 maart 2017 beoordeeld

Wij verbleven onze laatste nacht in San Jose en zijn op advies van anderen gaan eten bij dit restaurant.
Het was verrukkelijk. Vooraf had ik pompoensoep die was heerlijk!
Als hoofdgerecht had ik Lomito Porcini. Het waren 2 medalions van bief met champignonsaus.
En een glas sangria is ook zeker een aanrader!
Het was verrukkelijk.
Een echte aanrader

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n vieren gereserveerd en de vakantie Costa Rica gestart in deze geweldige Bodega in San José. De gekookte mosselen vooraf zijn excellente! Als main is alles super. En dat met een heerlijke sfeer en top bediening. Mensen weten wat horeca is hiero!...... dus de vakantie vanavond hier ook weer afgesloten met een mooi diner en een fles Malbec na 19 dagen rondreis in dit prachtige land! Pura Vida!

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet gereserveerd, maar omdat we vroeg waren kregen we toch een tafeltje. En dat was mazzel want de prijs/kwaliteit was uitstekend. Ik had een heerlijk stuk vlees van de grill, mijn vrouw en dochter een prima pasta(grote porties) en mijn zoon een lekkere salade. Bediening zoals het hoort en gezellige sfeer. Aanrader!

Reizigers die La Esquina de Buenos Aires bekeken, bekeken ook

In La Esquina de Buenos Aires geweest? Deel je ervaringen!