Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (791)
Beoordelingen filteren
791 resultaten
Waardering van reizigers
544
200
34
7
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
544
200
34
7
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 791 beoordelingen
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, netjes, niet ontzettende ruime kamers. Voor gezinnen zijn de dubbele bedden wel ontzettend smal. Ontbijt is goed. Parking of valet parking is inbegrepen bij dit hotel. Zit een klein zwembad bij en een vrij grote gym.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Bedank tvanvondelen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LDSJO, Director de Relaciones con Clientes van Hilton Garden Inn San Jose la Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018

Beste gast:

Bedankt voor uw verblijf in Hilton Garden Inn San Jose en voor het delen van uw ervaringen met ons. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in een bijna-kans.

Beste wensen,

Ludwing Diaz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2017

Het hotel ziet er mooi uit van binnen en op de foto's maar mist elke sfeer. Het voelt als een parkeergarage. Bij het zwembad zijn geen handdoeken, geen parasols, geen kussens. Waardoor het niet prettig vertoeven is. Het restaurant is erg zakelijk en stoffig. De lobby is op de 13e verdieping, waardoor je het hotel betreed via een lift. Ook alsof je de parkeergarage in komt. Er zaten wel leuke restaurantjes onder het hotel en in de directe omgeving.

  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Bedank muislot
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LDSJO, Director Comercial van Hilton Garden Inn San Jose la Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017

Dear Guest:

Dank u voor een verblijf in het Hilton Garden Inn San Jose La Sabana. Wij betreuren het ten zeerste dat de encontrano heeft geen sfeer en heeft alle reden in het zwembad zijn er geen paraplu's of kussens als gevolg van sterke wind. Met betrekking tot de formaliteit van het restaurant, dit is wat de standaard van deze hotelketen biedt internationaal. We zijn blij dat je vond het hotel en restaurants in de omgeving en excuses als een deel van het restaurant stoffig was, want het is niet onze standaard. We hopen het genoegen om opnieuw serveren u in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Ludwing Diaz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juli 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LDSJO, Director Comercial van Hilton Garden Inn San Jose la Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LDSJO, Director de Relaciones con Clientes van Hilton Garden Inn San Jose la Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LDSJO, Director de Relaciones con Clientes van Hilton Garden Inn San Jose la Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken