“Top”
Beoordeling van Tin Jo

Tin Jo
Geclassificeerd als nr. 18 van 756 Restaurants in San José
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker - super vriendelijkkeuze uit verschillende oosterse landen. Ook zeer gezellig binnen!

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er kwartier extra gelopen om hier te eten en dat was de moeite waard. Fijne sfeer, vriendelijke bediening, mooi interieur en natuurlijk heerlijk gegeten. Ik had een wokgerecht, vriend had curry. Vooraf namen we een sushirol. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!

26 december 2016 beoordeeld

Twee keer met een groep gegeten. Uitgebreide kaart ingedeeld naar de diverse aziatische landen. Hun definitie van "hot" is wat anders dan in Nederland. Op een schaal van 1-5 is 4 vergelijkbaar met 1 in Nederland.

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe chinees vlak bij het nationaal theater. Grote kaart, voor ieder wat wils. Verse produkten. Vaste bediening per tafel. Prijs iets hoger dan lokaal restaurant. Hoofd-na-drankje:36€

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er heel lekker gegeten. Een heel vriendelijk onthaal en erg leuk kader. We zouden zeker teruggaan

Reizigers die Tin Jo bekeken, bekeken ook

Curridabat, San Jose Metro

San José, San Jose Metro

In Tin Jo geweest? Deel je ervaringen!