Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Handig gelegen hotel in centrum San Jose. Ruime en nette kamers. Personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteitsverhouding dik in orde. Ook makkelijk parkeren voor de huurauto. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen (kaas en vlees kennen ze niet).

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 januari 2017

Wij hadden een grote rustige kamer aan de voorkant van het hotel op de eerste verdieping. Prima bed, verder kluisje, koffiezetapparaat, koelkastje en magnetron en airco op de kamer. Badstop en douche was even stuk, maar werd zeer snel gerepareerd, prima service! Verder alles aanwezig: toiletartikelen, als shampoo e.d., koffie en suiker. Het ontbijt was prima, alleen de koffie was meer thee, heel erg slap.
Avondeten in het bijhorende Magnolia restaurant smaakte ook goed.
Tip voor het hotel: zet een flesje gekoeld water in de minibar als welkom, fijn na zo'n lange reis!

Kamertip: Voorkant van het hotel is rustiger.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 januari 2017

Fijne kamer aan de voorkant, doodstil 's nachts. Prima bed, magnetron, koffiezetapparaat en koelkast op de kamer. Kluisje ook. Lift aanwezig. Ontbijt kan iets beter met vers sap en betere koffie! In en uitchecken ging vlot.

Kamertip: De voorkant van het hotel heeft rustigere kamers
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel in het centrum van San Jose. Omgeving is goed afgeschermd rustig en er is bewaking. Kamers zijn ruim en schoon. Personeel is vriendelijk en service gericht en professioneel. We hebben het hotel gebruikt als doorreis hotel voor de rondreis. Bij het uitchecken kregen we alle tijd en konden we gebruik maken van de kamers tot ons vertrek.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 7 augustus 2016

Zeer goed hotel met uitstekende ruime kamers waar je voor en na een lange vliegreis prima kunt uitrusten. Daarnaast zijn alle bezienswaardigheden van San Jose, de winkels in de binnenstad en parken op loopafstand van het hotel.

• Verbleef: juli 2016, reisde alleen