Beoordeeld op 30 maart 2018

Logeerden hier 2 nachten om te kunnen bekomen van onze jetlag voor de aanvang van onze rondreis doorheen Costa Rica. Modern hotel en op wandelafstand gelegen van de hoofdstraat (Paseo Colon). De hoofdstad op zich is niets bijzonders, maar er effe wandelen is wel leuk. Sliepen op het 12de verdiep met een geweldig uitzicht over de stad. Grote kamer, prima bed en goed sanitair. Goed ontbijt en lekker gegeten bij het diner. Vriendelijk personeel. Negatief was wel dat we de 1ste nacht wakker werden gehouden van een niet gesloten deur of hek op het dak van het gebouw. Door de hevige wind bleef het geluid duren. Dit werd gemeld aan de receptie, maar spijtig genoeg de volgende nacht nog steeds dat irriterend geluid! Service had beter gekund naar Radisson normen!

Kamertip: Kamer op het 12de verdiep! Geweldig uitzicht!
Datum van verblijf: maart 2018
Park_Inn_San_Jose, Director de Relaciones con Clientes van Park Inn by Radisson San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2018

Hartelijk dank voor uw uitstekende opmerking over uw verblijf bij ons.
We hopen dat je een prettig verblijf hebt genoten
we nodigen je uit om snel terug te komen

Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven in dit hotel. Personeel vriendelijk en het was redelijk schoon. Er waren alleen renovatie werkzaamheden waar wij niks van wisten op voorhand. Met als gevolg dat je als je op je kamer bent je constant mag genieten van hamer getik. Voorts is de vloerbedekking op de kamer niet echt schoon en maakt de aanwezige airco een flink kabaal...jammer maar vond het geen succes..

Datum van verblijf: januari 2018
CarlsonRezidor, Customer Care van Park Inn by Radisson San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Thank you for reaching out to us. It is gratifying to know that our efforts to give the best service possible has been appreciated. On the other hand, we are sorry to hear that your stay was less than ideal due to the ongoing renovation, the noise and the cleanliness of your room at that time. I understand how frustrating that must have been. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. It is our hope that you will consider returning to stay with us again once the renovation is done, so that we may have the opportunity to offer you an experience that is nothing less than excellent.

Beoordeeld op 19 februari 2017 via mobiele applicatie

We hadden eerste nacht van onze Costa Rica vakantie geboekt bij een luxe hotel om even tot rust te komen na de lange reis. We werden op een goede manier opgehaald van het vliegveld. Onze kamer was ruim maar niet bijzonder, ik verwacht hetzelfde bij een 3 sterren hotel te krijgen. We hebben beneden in het restaurant genomen. Dat vonden we ook van matige kwaliteit. De omgeving is verlaten en donker, je gaat niet voor je lol buiten lopen als het niet goed kent daar.
We zouden de laatste 3 dagen van de vakantie in San José verblijven, en overnachten in dit hotel. Dat hebben we later gecanceld en overgeboekt naar Selina Hostel wat goed bevallen is, zie recensie daar.

Datum van verblijf: februari 2017
Park_Inn_San_Jose, Guest Service van Park Inn by Radisson San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2017

Hartelijk dank voor uw reactie over uw verblijf bij ons. We betreuren niet hebben van uw verwachtingen voldaan, krijgen een warm onthaal van Park Inn Hotel San Jose

Beoordeeld op 28 december 2016

Het hotel is modern ingericht en ligt op een prima plek net buiten het centrum van San Jose. Overigens is San Jose niet een plaats waar je lang moet blijven want er is weinig te beleven of te ontdekken. Maar bij aankomst in dit prachtige land is dit hotel op korte afstand van de luchthaven een aanrader. De kamers zijn netjes en de WiFi werkt goed. Het ontbijtbuffet is niet heel divers maar volstaat. De huurauto is te parkeren in een garage onder het hotel.

Datum van verblijf: maart 2016
Park_Inn_San_Jose, Guest Service van Park Inn by Radisson San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2016

Hi Hans M Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om ons te vertellen over uw verblijf in het hotel, we hopen snel weer te bezoeken. Een vriendelijke groet van het personeel van het Hotel Park Inn by Radisson San Jose

Beoordeeld op 4 januari 2016 via mobiele applicatie

Na ons verblijf in een ver van de bewoonde wereld gelegen eco-hotel op Omepete, overigens prima ervaring, waren we toe laan een beetje luxe en werden we door Park Inn niet teleurgesteld. Grote kamer met twee zalige bedden , zitje, bureau en een fraaie badkamer, waaraan we hebben genoten. Het ontbijt was goed verzorgd en het eten 's avonds prima, vooral de eerste avond, op oudejaarsavond. We genten van een buffet met live muziek.

Datum van verblijf: januari 2016
BusinessManager1, Manager van Park Inn by Radisson San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2016

Dear Guest,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay.
Please friend us on Facebook to stay informed of our upcoming specials!