Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Schone en ruime kamers met een fijne douche. Het hotel ligt vlak bij een mooi park en met de bus is het 15 minuten naar het centrum. Het personeel spreekt Engels en is vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed verzorgd.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2019
SofiaHon, Gerente van La Sabana Hotel Suites Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Bedankt voor je geweldige review !! Zo blij dat je genoten hebt van je verblijf in La Sabana, en dat je veel waarde hebt gevonden in ons aanbod! We hopen u snel weer te mogen dienen. Vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol kleinschalig hotel, hele aardige mensen, vlakbij park Sabana. Goed op loopafstand naar het centrum. In het donker terug hebben wij een uber besteld. Ontbijt is goed. Aanrader. Auto staat veilig geparkeerd achter een poort. Het is super schoon allemaal en goed onderhouden.

Datum van verblijf: augustus 2019
SofiaHon, Gerente van La Sabana Hotel Suites Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Heel erg bedankt voor je geweldige review !! Zo blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons! We zijn zo dankbaar voor onze locatie. Het ligt dicht bij alles, maar toch weg van het lawaai en verkeer van de binnenstad. Maar waar we het meest dankbaar voor zijn, is ons geweldige personeel. Ze zijn echt een unieke groep mensen, gewoon een plezier om elke dag met hen samen te werken!

Ik hoop dat we het voorrecht hebben om je binnenkort weer van dienst te zijn, met vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamers, leuk zwembad en top personeel! Toen we naar de supermarkt wilde lopen terwijl er buiten wat donkere wolken over kwamen bood de receptie medewerker ons zelfs een paraplu aan. Om maar aan te geven dat ze super goed zijn voor hun gasten. Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
SofiaHon, Gerente van La Sabana Hotel Suites Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Heel erg bedankt voor het schrijven en delen van je ervaringen! Zo blij dat je genoten hebt van je verblijf en dat we je goed van dienst konden zijn! We hebben zoveel geluk dat we zo'n geweldige groep mensen op La Sabana hebben laten werken. Ze zijn warm, openhartig en 100% toegewijd aan wat ze doen.

Ik hoop dat we je weer mogen dienen. Fijne dag gewenst, vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 20 maart 2019

Wij zijn hartelijk ontvangen en hebben genoten van het verblijf in dit hotel. Zeker een aanrader om te vertoeven. De ruime kamer was voorzien van alles gemakken. Ook het ontbijtbuffet was zeer ruim opgezet.

Datum van verblijf: maart 2019
SofiaHon, Gerente van La Sabana Hotel Suites Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Heel erg bedankt voor je geweldige beoordeling !! Zo blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons !! Het was een genoegen om u van dienst te zijn en we hopen dit binnenkort weer te doen! Een fijne dag gewenst, met vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Aankomst na lange vliegreis in Costa Rica! Prima hotel op ca 15 min lopen van centrum. Lekker zwembadje en top ontbijt met veel fruit, pancakes, toast en eieren Any style. Wij hebben er 2 nachten lekker geslapen!

Datum van verblijf: augustus 2018
SofiaHon, Gerente van La Sabana Hotel Suites Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Bedankt voor je reacties!! Zo blij dat we je konden helpen op te laden na een zeer lange vlucht !! Niets beters dan een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt om je te laten genieten van je tropische avonturen !!

Ik hoop dat je een geweldige vakantie in Costa Rica hebt en dat we het voorrecht hebben om je weer te mogen dienen in de toekomst. Beste wensen!